پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خونسرد

1395/9/9 12:59
214 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا چرا اینقدر مردها رو خونسرد آفریدی؟؟؟؟

در تمام زمینه ها اثری از استرس ازشون دیده نمیشه

دیروز همسری صبح میخواست به همکارش زنگ بزنه برای شام دعوتشون کنه که اگه قبول کنن ما تازه بریم خرید.منی که همه کارهامو روز قبل میکنم تازه همون روز بریم خررررررید

با اعتراض من قرار شد چهارشنبه دعوتشون کنیم که خودشون زنگ زدن و برای بعد از شام قرار گذاشتن و اومدن

این یک مثال کوچکی بود از خونسردی جناب همسر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه
9 آذر 95 14:58
سلام اجی خوبی چی بگم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه.هیچی فقط لذت ببر از مجردی
پریسا
12 آذر 95 11:15
سلام عزیزم همه مردا اینجور خونسرد و ریلکس
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام خوبی پریسا جون؟جدا همگی همین طورن؟؟؟پس خدا به داد ما زنها برسه
الهه
13 آذر 95 8:03
سلام اجی خوبی اون که بله مجردی خیلی خوبه کاش تو هم مجرد بودی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
نه در اون حد دیگه.ولی متاهلی دردسرها و دغدغه های خودش رو هم داره
پری
13 آذر 95 8:47
آخخخخخخخخخ .. نگو بانو ..... من به طرف می گم تو مثل کرگدن میمونی ... هییییییچی روت اثر نمیذاره ...
مامان یک فرشته
پاسخ
پس همه همین طورن.بیچاره خانوما.
خاله ریزه
17 آذر 95 8:26
واقعا این یه مسئله مشترک بین همه خانوماست ... مردای خونسرد و اسلو موشن
مامان یک فرشته
پاسخ
پس فقط باید از خدا صبر بخایم جز این کاری ازمون برنمیاد راستی من اصلا نمی تونم برات نظر بزارم قسمت تایپ یک عددش نمیاد
خاله ریزه
18 آذر 95 13:19
جدی؟؟؟ نمیدونم چرا؟ ولی بقیه نظر گذاشتن از وقتی قالبمو عوض کردم..
مامان یک فرشته
پاسخ
بله با گوشی هم نتونستم