پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اعتماد به نفس

1395/8/25 9:16
231 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا ادم خجالتی هستم و خیلی کم حرف.اما با این کلاس رفتن فهمیدم اعتماد به نفسم خیلی خیلی بیشتر شده.کم روییم تا حد قابل قبولی کم شده طوری که خودم از خودم تعجب میکردم.این یکی رو هم مرهون دخترکم هستم.از بس با این دکتر و اون دکتر و انواع پرستارها و نگهبان و..... سرو کله زدیم.بالاخره یاد گرفتیم....

توی کلاس هم من مادربزرگشون هستم ....وای که دارم پیر میشم ...

همسرم خیلی درگیر کاراش هست و این باعث میشه به چیزای دیگه کمتر فکر کنه.البته منو از یاد نبرده ...هنوز..هههههه

امروز میخام پرده های خونه رو بشورم از وقتی نصب کردیم سه چهار سالی هست که نشستم..خیلی سخته و بزرگ..امیدوارم از پسش بربیام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پری
25 آبان 95 10:21
خوشحالم میری کلاس
مامان یک فرشته
پاسخ
در این اوضاع از واجبات بود.
خاله ریزه
25 آبان 95 11:33
سلام دوستم. چه خوب که اینقدر کلاس برات خوبه.. در مورد پرده ها هم کاشکی میدادی بیرون برات میشستن. اخه واقعا کار سختیه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم....یعنی رسما از کت و کول افتادم....بردن و اوردنش برام سخت بود.
الهه
25 آبان 95 14:23
سلام اجی خوبی خداروشکر که سرت گرمه اجی ان شاءالله همیشه ساد و سلامت باشی اجی پیر چیه دور از جون ان شاءالله که بتونی از پس پرده ها بر بیای
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه جون.ان شاالله شما و خانوادت هم سالم و سرحال باشید همیشه
fatemeh
27 آبان 95 12:05
وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم خدا بهت صبر بده شما کجا زندگی میکنید؟؟
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.قشنگ که نیست فقط دفترچه خاطرات روزهای دلتنگیمه.مرسی.چرا پرسیدید؟؟؟
fatemeh
27 آبان 95 12:45
چون یه جا دیدم نوشتید کرمان اخه ما هم کرمان زندگی میکنیم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره عزیزم ساکن کرمانم
پریسا
2 آذر 95 10:45
چه خوب پس خیلی مفیده کلاس رفتنت منم متنفرم از پرده شستن خداروشکر خونمون کم پرده میخوره
مامان یک فرشته
پاسخ
خوبی پریسا چند وقت نبودی؟ اره خیلی کار سختی بود