پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

کلاس زبان

1395/8/16 15:52
290 بازدید
اشتراک گذاری

از شنبه  رسما کلاس زبانم شروع میشه از این دوره های فشرده هست که هر روزه و روزی سه ساعت.خوبیش اینکه نمیخای 17-18 ترم خودتو الاف کنی سه تا دوره چهل روزه هست و در پایان میتونی بری برای تافل یا ایلس.

یک کار دیگه هم میخام انجام بدم اینه که دانشگاه رشته روانشناسی ثبت نام کنم .وقتی برای تعیین سطح زبان رفته بودم ازم پرسید صبح که از خواب بیدار میشی چیکار میکنی و من هیچ جوابی براش نداشتم و این خیلی ناراحتم میکنه که وقتم به بیهودگی میگذره.

نمیتونم بشینم به امید مادر شدن که معلوم نیست کی برام رقم بخوره باید خودم  رو مشغول کنم وگرنه به مرز جنون میرسم.گاهی روزها انقدر شادم که نهایت نداره و گاهی روزها انقدر غمگین  که حتی گریه های مداوم هم باری رو ازش برنمیداره......مثل امروز

کاش میشد گوشه ای از اینده رو دید در این صورت اینهمه عجز و ناله وجود نداشت.

دوست همسرم هم اومد بهش گفتیم قرار شد ما متنش رو به فارسی بنویسیم و اون ترجمه کنه .چون کلمات تخصصی داره و ممکنه که اون بلد نباشه .به حال راه درازی در پیشه که از صبر من خارجه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

الهه
16 آبان 95 19:51
سلام اجی خوبی چه خوب اجی ان شاءالله که با انجام دادن این دو کار حسابی شاد بشی اجی توکل به خدا ان شاءالله به وقتش مادر میشی موفق و سربلند باشی همیشه اجی مواظب خودت باش
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه خوبی؟کم پیدایی؟ کجایی؟ ممنون ازت
پری
17 آبان 95 8:38
بهت مغرورم .... آفریییییییییییین .. ایمان دارم که درس خوندن نجات میده آدمیزاد و از هر مشکلی ... نگران هیجی نباش ...
مامان یک فرشته
پاسخ
اره درس خوندن خیلی خوبه.من که عاشقشم.ففط کاش بدون دغدغه باشه
الهه
17 آبان 95 11:08
سلام اجی خوبی ممنونم اجی خوبم شکر نه اجی هستم نگران نباش
مامان یک فرشته
پاسخ
خوب خداروشکر
خاله ریزه
17 آبان 95 11:36
اوه چه خوب... حرکت آدم رو از انزوا و خودفراموشی دور میکنه... امیدوارم بهترینها برات رقم بخوره دوستم. به امید روزهای بهتر
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم دوست مهررررررربونم
مامان راضیه
17 آبان 95 14:16
آفرین نفیسه جون..تو میتونی...مطمئن باش... صبر من و توست که پیمانه داره بسپار به اون بالایی ..قطعا بهترین را رقم میزنه عزیزم...
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم بابت انرژی های مثبتت.الهی هزار برابر یه خودت برگرده
سیمرغ
19 آبان 95 10:19
آفرین عزیزم خوب کاری میکنی که این جوری خودت رو سرگرم میکنی انشالا خدا به زودی جواب دلت رو میده و دلت رو شاد میکنه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.مرسی مهربون.فعلا که باید صبر پیشه کنیم تا ببینیم چی پیش میاد
مادر بالفعل
19 آبان 95 12:46
سلام بالاخره بچه دار میشی و مثل من حسرت می خوری که اون روزایی که اینهمه وقت آزاد داشتی رو به فکر و خیال و غصه خوردن گذروندی ....من الان آرزو داشتم درسمو توی اون چهار پنج سالی که مشغول دوا درمون بودیم ادامه میدادم خیاطی یاد می گرفتم و هزارتا کار دیگه که الان فرصتشو ندارم ....به برنامه ریزی خدا اعتماد کن و با قدرت درس بخون
مامان یک فرشته
پاسخ
گاهی اوقات نداشتن وقت آزاد هم برات حسرت میشه.خدا هم تو کار ما بنده ها مونده.ممنون عزیزم.خدا کوچولوهات رو برات نگه داره
پریسا
20 آبان 95 10:05
سلام عزیزم خوبی؟ چه خوب که میخوای درس بخونی اونم بهترین رشته روانشناسی،من عاشق روانشناسی هستم موفق بشی..مطمعن باش بچه دار میشی این رشته کلی هم به درد میخوره تو تربیت بچه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون پریسا جون.اره کاربردیه رشتش تو زندگی
الهه
22 آبان 95 8:50
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی اگه وقت داشتی سر بزن بهم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.چشم
خاله ریزه
23 آبان 95 9:22
دوست خوبم خوبی؟؟ کجایی؟ خبری نیست ازت
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مهربون.ممنون خوبم.خبر خاصی نیست.