پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/7/25 11:58
362 بازدید
اشتراک گذاری

با همسرم صحبت کردم.راضی به ازمایش دادن و کلا بچه دار شدن نیست.نمی دونم  این مشکل از کجا پیداش شد دیگه.میگه دکترای ایران به درد نمیخورن کلی باید پول بدیم و بعدش هم نتیجه درست و حسابی نمیدن.اگه مجبور به سقط بشیم هیچ کدوم پیداشون نمیشه و به همین راحتی مجوز نمیدن. جمع بندی حرفاش کلا این بود که توی ایران باید قید بچه رو زد و اگه بچه میخایم باید برای زندگی مهاجرت کنیم به یک کشور دیگه.

ولی اخه مگه میشه هیچ کدوم ازما IELTS نداریم.هر پذیرشی هم بخایم بگیریم باید مدرک زبان داشته باشی.مایی که تا تهرانش رو نتونستیم انتقالی بگیریم میشه مهاجرت کرد؟؟

هر چقدر میخام خودم رو قانع کنم که با این موضوع کنار بیام نمی تونم.این روزا هر کی منو میبینی میگه چرا ناراحتی در صورتی که من اصلا احساسات درونیم رو بروز نمیدم.نمیدونم از کجا مشخص میشه.کاش همسرم هم میفهمید کاش ساده از کنار این موضوع نمی گذشت یا حداقل کاش تحملش برای من راحت بود.خسته شدم از بس جواب این و اون رو دادم جوابهایی که هیچ کدوم قانع کننده نیست.

نمیدونم چرا در این مورد لجبازی میکنه با اینکه عاشق بچه هست ولی در این شرایط نداشتنش رو به داشتنش ترجیح میده.کسی که وقتی یک ماه از رفتن دخترم گذشته بود به فکر دوباره بچه دارشدن افتاده بود حالا کلا دیگه بچه نمیخاد.

دنبال یک روانشناس خوب میگردم تا ببینم نظر اون چیه و چطور میتونم راضیش کنم.خداکنه بتونم......

بدتر از همه اینکه نمی تونم دردم رو به کسی بگم شاید با صحبت با یک روانشانس حالم بهتر شد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

پری
25 مهر 95 14:52
خیلی نگرانن باش عزیزم ... همسرت میخواد تو رو به استرس بندازه .. میخواد وانمود کنه که ماجرای بچه برام مهم نیست ... تو شروع کن به دکتر رفتن ... و با قاطعیت به همسرت بگو .. من بچه میخوام .. یادت باشه که بچه دار شدن یک موضوع دونفره است و تنهایی نمیشه به دستش آورد یا فسقش کرد ... بهترین گزینه مشاوره است ... ولی مین که داری تقلا میکنی و حرف میزنی و تلاش میکنی .. خدا به تلاشت برکت میده و موفق میشی ... من ایمان دارم ... تو مادر زاده شدی ...
مامان یک فرشته
پاسخ
دقیقا همین طوره پری جون. اره کاش یک نفر نمی تونست برای زندگی و سرنوشت نفر مقابلش تصمیم گیری کنه. ممنونم پری عزیزم بابت راهنمایی های قشنگت.خدا کنه بتونم حداقلش اینکه حسرت نمیخورم خودمون نخواستیم
پریسا
25 مهر 95 16:01
سلام عزیزم مردا کلا دیر راضی میشن انشالله که راضی میشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جون.خوبی؟ نی نی خوبه؟ اره واقعا چرا؟
خاله ریزه
26 مهر 95 8:06
عزیزم امیدتون به خدا باشه.. بیمارستان فوق تخصصی صارم رفتین؟ دکتر صارم بنیانگذار درمان ناباروری تو ایرانه. خیلی زبدست تو کارش.. شهرک اکباتان تهرانه بیمارستانش.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست خوبم.نه نرفتیم اخه ما دکتر ناباروری نمیخایم دکتر ژنتیک میخایم
الهه
26 مهر 95 13:30
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی ان شاءالله خیلی زود نی نی دار میشی اجی مگران نباش توکلت به خدا باشه عزیزم همسرتم راضی میشه ان شاءالله اجی صبور باش
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه الهه صبر از این بیشتر؟؟
مامان راضیه
26 مهر 95 18:40
همسر محترمت فکر کنم میخواهد خودش دا بیخیال نسون بده تا اونقدرا ناراحت نباشی و خودت را عذاب ندی ..والا کی دلش نمیخواهد نعمت به این بزدگی داشته باشه...ولی ایران یا خارج فرقی نداره..مهم خداونده که همه جا هست...یعنی تو خارج هیچ مریضی و مسکلی نیست؟؟؟یعنی همه بدبختیا مال ایرانه؟نه به خدا همه جا اسمون همین رنگه ..مهم امید و توکل بر خداست...ولی حتما مشاوره را برو..اولش خودت برو جلسات بعد همسری را ببرس...برات آرزوی بهترینها را میکنم عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه اینجوری که من بیشتر عذاب میکشم.اخه راضیه جان اونجا حداقل تعهد دارن.من کسی رو میشناسم که زمان بارداری در به در دنبال دکتر ژنتیکش بود تا ازمایشات رو براش انجام بده و اون دکتر حتی تلفنش رو جواب نمی داد.اما برای مایی که تو ایرانیم مجبوریم.ممنون از دلگرمیهات.خدا کنه بتونم
الهه
27 مهر 95 9:04
سلام اجی خوبی ادما باید همیشه صبور باشن تا به هدفشون برسن تو هم صبور باش اجی همسرتم کم کم دلش به رحم میاد
مامان یک فرشته
پاسخ
امیدوارم
مادر بالفعل
28 مهر 95 9:12
سلام بهش بگو که بچه می خوای بگو که خاطرات دخترت داره داغونت می کنه ....بترسونش بگو اگه منو سالم می خوای باید به فکر باشی....مشاوره فکر خیلی خوبیه... موفق باشی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.خودش داره میبینه
خاله ریزه
28 مهر 95 15:25
حدست درست بود عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
یک دنیا سپاس
خدی
30 مهر 95 1:35
من با همسرتون موافقم.ترس اولی رو دلشه...توی ایران اگه تشخیص درست بود . دختر گلتون الان سالم کنارتون بود .حق بهش بدین که با بچه دار شدن موافق نباشه ،،،میترسه خدای نکرده تکرار بشه...شما باید با آرامش باهاش صحبت بکنید . از نیازتون.از یک بچه زیبا .از سلامتیش از قسمت....تا جایی که سعی دارید گل من دیگه به گذشته فکر نکنید.یا کنار همسرتون از گذشته صحبت نکید ...به امید روزی که ببینم عکس نی نی زیباتون رو ..
مامان یک فرشته
پاسخ
درسته دوست گلم این ترسها تو وجود منم هست.ولی یک چیزهایی رو باید سپرد دست خدا.چقد بچه هایی که سالم به دنیا اومدن و بعدا مریض شدن.هیچ تضمینی وجود نداره که بچت تا آخر عمر مریض نشه.مرسی دوست عزیزم بابت دعاهای قشنگت
marzi
26 آبان 95 9:28
سلام. درسته که تشخیص دکترهای ایران نسبت به خارج خوب نیست ولی با این تفکر هرکس نمیتونه باردار بشه و یا بچه اش سقط میشه ، باید مهاجرت کنه؟؟!! خب میتونین فقط اولش رو برید خارج تا با اطمینان باردار بشید و آزمایشات سلامتشو اونجا بدین. ولی من حس میکنم خدا اگه بخواد همه چی درست میشه. حتی اگر در روستایی دور افتاده و بدون دکتر زندگی کنیم.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرضیه جون.خیلی وقت بود این طرفا نیومده بودی.. منم با وجود تمام سختیهایی که کشیدم حتی حاضرم ریسک بارداری دوباره بدون ازمایش رو بپذیرم اما همسرم.... اما ما که نمی دونیم خواست خدا چیه؟؟؟؟.اگر دوباره بخاد......... رفتن برای ازمایشات هم پول زیادی میخاد هم زبان قوی.که ما از پسش برنمیایم.