پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خرید

1395/7/17 16:15
236 بازدید
اشتراک گذاری

امروز همسری رو رسوندم اداره و ماشین رو گرفتم و رفتم خرید.کلی کار داشتم کارای بانکی و کلی خرید برای خونه معمولا وقتی از مسافرت میایم خیلی چیزها نداریم و باید بخریم.ساعت 8:30 رفتم که خیابونا خلوت تر باشه و زودتر کارام رو انجام بدم.

خیلی خوب بود خرید کردن همیشه برای من حس خوبی داشته هر چند برای خود خودم نبود اما همون ها هم حس خوبی داشت فقط خرید باشه حالا خرید هر چی.جالبه  بعدش هم کلی ناراحت میشم که چرا اخه اینهمه پول خرج کردم هههههه.

اصلا و ابدا هم اهل پس انداز کردن نیستم همین طور اهل طلا خریدن ولی تا دلتون بخاد اهل خرید انواع لباس و صد البته مانتو.باید رو خودم کار کنم

توی یکی از کتابهای روانشناسی خوندم که نوشته بود وقتی منتظر چیزی هستید وسایلش رو فراهم کنید منم تصمیم گرفتم چون منتظر یک نی نی دختر خوشگل هستم هر  ماه براش یک وسیله ایی لباسی بخرم.هر چند که خیلی چیزها از رونیام هست و اتاقش دست نخورده مونده اما لباس نوزادی زیادی ازش ندارم و همشون قابل نگهداری نبودن و کهنه شده بودن..

اما همین که چیزی میبینم و دوست دارم بخرم میگم نکنه اصلا دیگه بچه ایی نداشته باشم.اینا رو بخرم چیکار کنم یا نه اگه پسر بود چی.....نمیدونم

خدایا یعنی میشه روزی بیاد و لباسایی که برای عید رونیام گرفته بودم رو تنه دختر بعدیم ببینم؟؟؟؟؟؟

لباسایی یک دست سفید.............

نمیدونستم فرشته من لباس سفید دیگه ایی میپوشه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه
17 مهر 95 17:15
سلام اجی خوبی ان شاءالله خیلی زود نی نی دار میشی اجی توکلت به خدا باشه دختر و پسرش فرق نداره مهم سلامتیه
مامان یک فرشته
پاسخ
بله همین طوره
پریسا
17 مهر 95 18:59
سلام عزیزم انشالله به امیدی خدای بزرگ صاحب یه پرنسس خوشگل بشی و همه لباسهای که براش خریدی به سلامتی تنش کنی صاحب یه دختر خوشگل و مو خوشگل مث رونیا
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون پریسا جون.به امید خدا
پری
18 مهر 95 8:47
عزیز دل من .... دخترت میاد .... همین روزها و..مقدماتش و فراهم کن .. بخند و شاد باش ...
مامان یک فرشته
پاسخ
درسته.منتظرش میمونم
مریمی
18 مهر 95 14:40
به حق این روزا و شبای عزیز خدا دامنتو سبز کنه عزیزم. خیلییییییی زود یه رونیای خوشگل و سالم خدا بهتون هدیه بده. الهی آمیییییییییین
مامان یک فرشته
پاسخ
مررررررسی از دعاهای قشنگت
مامان راضیه
26 مهر 95 18:35
چرا که نه عزیزم..ایشالا به زودی همه یادگاریهای فرشته کوچولو نصیب یه عروسک دیگه میشه..انشالا
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شالله.ممنون