پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/7/12 11:58
296 بازدید
اشتراک گذاری

یادم نمیاد که تو وبلاگم نوشتم یا نه که به چندین مدرسه سرزدم برای تدریس که تقریبا تمامی اونها ناامیدم کردن و گفتن نیرو لازم ندارن

حالا در این دوهفته ایی که نبودم از مدرسه ای تماس گرفتن و پیغام گذاشتن که باهاشون تماس بگیرم

حالا من مرددم نمیدونم باید چیکار کنم دلایلی دارم که منو از کار کردن منصرف میکنه و همین طور دلایل زیادی برای کارکردن.

این که باید دنبال ازمایش باشم و در رفت و آمد به تهران.دوری از خانواده.عملا با کار کردن اون هم در مدرسه نمی تونم مرخصی بگیرم و باید قید این دو را بزنم

از طرفی حالا که یک سال و نیم از رفتن دخترم گذشته و ما کاری نکردیم.بیکاری هم خیلی اذیتمم میکنه و ادمی نیستم که بخام درجا بزنم.

سه روزه اومدم و هنوز نتونستم خودم رو قانع کنم و برم مدرسه و باهاشون صحبت کنم

خدایا چم شده منی که اینقدر روزگاری برای کار پیدا کردن نذر و نیاز میکردم و عاشق معلمی پس چرا دارم این فرصت رو از دست میدم

خیلی مرددم کاش کسی بود که راه درست رو نشونم میداد

//////////////////////////

پی نوشت: با توصیه همه ی دوستای خوبم رفتم ولی متاسفانه دیر رفته بودم و نیرو گرفته بودن.الان که از دست دادم خیلی غبطه میخورم که چه کار خوبی بود با تایم زمانی کم و روزهای 5 شنبه تعطیل....اما خیلی خیلی خوشحالم و احساس سبکی میکنم از اینکه خودم باعث نشدم که این موقعیت رو از خودم بگیرم

ممنون دوستای خوبم که خیلی خوب راهنماییم کردین بار بزرگی از روی دوشم برداشته شدمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

هاله
12 مهر 95 12:29
عزیرم به نظرم مدرسه برو تدریس رو شروع کن و هر وقتم لازم بود مرخصی بگیر من خودم تجربه داشتم که به خاطر زیاد مرخصی گرفتن خجالت کشیدم و بعد چه قدر سر این موضوع تاوان دادم حالا یاد گرفتم هر موقع خواستم برم و نگران پچ پچ پشت سرم نباشم فوقش میگن نمیخوایمت و من برمیگردم سر خوان اول ولی خواهش میکنم اگه رفتی روند درمانو ماوقف نکن
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از اینکه کمکم کردی دوست خوبم
فهیمه
12 مهر 95 13:09
به فرموده حضرت علی ( ع ) فرصت ها مثال ابر در گذرند ... هر کاری برنامه ریزی خودش رو می طلبد ...پله پله .. شما فعلا با توکل به خدا برو سر کار ..انشااله کارهای دیگر رو هم فراموش نکن و براشون برنامه ریزی و زمان بندی دقیقی انجام بده ... راستی دوست من خدا توی دلهای شکسته جا داره ... من هم خیلی آرزوهای دست نیافتنی دارم اما توکلم به خدا هست و بس... با خدا همه چیز آسونه ...قرآن زیاد بخون آروم میکنه انسان رو ... یه التماس دعای خیلی ویژه دارم ازت ... موفق باشی و حاجت روا ...مادر آینده ....
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی فهیمه جون.ممنون بابت کمکت بابت همدردیت.ان شاالله به هر چه که میخاهی برسی.ممنون گلم
الهه
12 مهر 95 14:16
سلام اجی خوبی توکلت به خدا باشه اجی امیدوار و صبور باش اجی همه چی رو به خدا بسپار حل میشه ان شاءالله هر وقتم یه مشکل پیش اومد مرخصی بگیر اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون
پری
13 مهر 95 10:02
باااااااااااااااااااااااااااید بری سر کار ... بانو ... بهت قول میدم حالت خوب میشه از همه جهت .... بیکاری مثل خوره روح آدم و میخوره ... و باعث میشه همیشه زمان داشته باشی تا به غم و استرس و ناراحتی فکر کنی ... لطفا برو سر کار .... اون هم شغل زیبای معلمی ... انقدر روحیه ات خوب میشه که به راحتی آزمایشاتم پشت سر میذاری و همه چیز درست میشه ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون پری که کمکم میکنی.از این میترسم که کار سدی بشه برای مادر شدنم ..خیلی احساس نزدیکی میکنم بهت.خوشحالم که باهات آشنا شدم
پری
13 مهر 95 11:52
عزیز دلمم .. منم شادم از داشتنت و بهت مغرورم ... باور کن .. نی نی یه مامان شاداب و سرحال و در حال پیشرفت میخواد .. نی نی ها براشون خیلی مهمه که مامانشون خوشحال باشه .. برای همینه که پری هم تصمیم گرفته شاد باشه .. چون تا ما شاد نباشیم .. نی نی ها قهر میکنن و نمیان .. باوووووور کن ..
مامان یک فرشته
پاسخ
بله درسته
پریسا
13 مهر 95 21:49
سلام سلام دوست خوبم خوبی؟؟ خداروشکر چه بهتر از این حتما حتما برو سرکارت منم هنوز که هنوزعاشق معلمی هستم..حتما برو..مرخصی هم بهت میدن مگه میشه ندن مرخصی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا خوبی؟ممنون منم خوبم.منم معلمی رو خیلی دوست دارم هرچند که با وضع کنونی فقط ازت کار میکشن
مامان راضیه
14 مهر 95 14:35
عزیزم استخاره نکن پاشو برو..شاید در این رفتن خیری باشه...
مامان یک فرشته
پاسخ
متاسفانه نشد
پریسا
15 مهر 95 11:06
الهی حیف شد ولی خیر و مصلحت این بوده انءشالله یه کار دیگه پیدا میکنی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون اره حتما.ان شاالله
الهه
15 مهر 95 18:00
سلام اجی خوبی عیبی نداره اجی فدای سرت حتما یه حکمتی هست اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام حتما همین طوره
مادربالفعل
16 مهر 95 23:13
سلام اتفاقا می خواستم بهت بگم نرو!تمرکزت روی این قسمت باشه بهتره! بچسب به آزمایشات و با قوت و قدرت پیش برو منتظر چی هستی؟؟ یه یاعلی بگو وشروع کن!
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.اره خودم هم از همین میترسیدم که دیگه دغدغه بچه برام کمرنگ بشه. راستش هم شوهرم خیلی تمایل نداره و میترسه هم پول ازمایشات رو فعلا نداریم حدود 16 -17 میلیون میشه
پری
17 مهر 95 10:37
فدای سرت ... ولی باز هم دنبال کار باش عزیزم .. عاااالی میشه اوضاع ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون پری جون از راهنمایی خوبت