پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/5/20 15:55
758 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دوستان آسمونی دخترم به نام فائزه که قبلا هم ازش گفته بودم و با هم بیمارستان بستری بودند و چند ماهی بعد از دخترم بهشتی شده بود حالا مامانش بهم خبر داد که حامله هست و در گیر ازمایشات آمینوسنتز و غیره برای مطمئن شدن از سلامت جنینش.امیدوارم که این بار بچش در درجه اول سالم و سلامت باشه و ثانیا دختر باشه تا بتونه مرهمی بر دل داغ دیده مادرش باشه.البته اون خیلی کارش راحتتر از ما بود چون از خود بچه آزمایش ژنتیک گرفته بودن و این یعنی 90 درصد راه رو رفته باشی.

دیشب طبقه پایینیمون مراسم شب شیشم نوزادشون بود.چند روزی هست که به دنیا اومده.عروسیشون من حامله بودم و چون شبا خوابم نمیبرد وقتی ساعت 3-4 صبح با ماشین عروس اومدن خونشون من از پنجره تماشاشون میکردم و حالا....

چند روزی احتمالا مسافرت هایی در پیش است همسری درگیر کار و ماموریت هست و من هم میرم پیش خانواده

روزگار خوبی داشته باشین دوستان

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

الهه
20 مرداد 95 17:25
سلام اجی خوبی ان شاءالله خیلی زود خبر حامله شدنتو برامون بنویسی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.قضیه حاملگی من مثل اون مرده هست که خودش دخیل کرده بوده به حرم امام رضا که تو قرعه کشی بانک برنده بشه ولی اصلا حساب نداشته
فافا
21 مرداد 95 11:37
خداروشکر که دوستت بارداره . به نظرم اگر شرایط فراهمه و مشکلی نیست از نظر همه چیز ، شماهم یه حساب باز کنید ! با توکل به خدا. البته قصد فضولی ندارم ولی خب به نظرم اگر بدون دلیل از باردار شدن جلوگیری کنی خودت بیشتر اذیت میشی انشالله بچه شماهم خیلی زود بیاد و و بشه همبازی همسایه فسقلی تون.
مامان یک فرشته
پاسخ
مشکل که زیاده فافاجون.من همسرم به هیچ وجه حاضر نمیشه بدون ازمایشات ژنتیک بیگدار به اب بزنه.ولی من با تمام سختی ها و مشکلاتی که میدونم ممکنه پیش روم باشه گاهی دلم میخاد ناخواسته باردار بشم.نمیدونم چی میخاد پیش بیاد
الهه
21 مرداد 95 12:24
سلام اجی خوبی نمیدونم کدوم مرده رو میگی اجی اما یه روزی خدا دوباره مادرت میکنه اجی مادر یه نی نی سالم و سلامت ان شاءالله
مامان یک فرشته
پاسخ
یک جوک بود بیخیال
پریسا
21 مرداد 95 15:05
سلاام عزیزم خوش خبر باشی،الهی شکر انشالله نی نیش سالمه و دخترم باشه..الهی قسمت منو شما اینجور بوده انشالله خدا بهترشو بده..خوش بگذره خونه مامان
مامان یک فرشته
پاسخ
منتظریم و توکل میکنیم تا جواب صبرمون رو بده.ممنونم پریسا جون
الهه
21 مرداد 95 17:38
اجی نظر من چیشد یه تظر دیگه دادم
مامان یک فرشته
پاسخ
الان تایید کردم ببخشید جا مونده بود
پری
24 مرداد 95 9:01
بزن دل و به دریا ....... خدا هست ...
مامان یک فرشته
پاسخ
کاشکی میشد .....
الهه
25 مرداد 95 19:18
سلام اجی خوبی ۲۷ اپم اجی تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
چشم الهه خانوم
مادر بالفعل
28 مرداد 95 9:11
سلام خوبید؟ پس تعطیلات خوش بگذره منم دلم مشهد می خواد اما همسرم میگه نمی تونی مسافرت رو تحمل کنی... شاد باشی و شادی آفرین
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .ممنون.گل پسر و گل دخترت خوبند؟ان شاالله با دخترت قسمتت بشه.مرسی عزیزم
الهه
29 مرداد 95 19:04
سلام اجی خوبی خوش میگذره اجی چه خبرا
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جون سلامتی.در سفر بسر میبردم
الهه
31 مرداد 95 11:40
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی سر بزن ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
در اولین فرصت بهت سر میزنم
الهه
1 شهریور 95 9:53
سلام اجی خوبی فردا و ۳ هم اپم اجی تونستی سر بزن اجی ممنونم
پریسا
6 شهریور 95 17:47
سلام عزیزم بیا که خبرای خوش دارم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.خیلی خوشحال شدم پریسا.خوش خبر باشی همیشه.ان شاالله سلامت وسالم در اغوش بگیریش عسلتو