پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/2/6 13:33
297 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش در جمعی بودم که از پدر و مادرشون خیلی ایراد میگرفتن.به تک تک کارها و رفتاراشون.خیلی اعصابم خرد شد.با خودم گفتم اخه فلسفه ما آدم ها از به دنیا آوردن بچه چیه.با اینکه می دونیم چقدر سختی داره .چقدر باید از خوشی ها و استراحت ها و ... زده بشه تا یک بچه بزرگ بشه و بعد...

تازه اگرم خیلی بچه خوبی باشه (البته تا چند سال آینده اگر چیزی از کلمه خوبی باقی بمونه) تازه به گفته روانشناسان اصلا نباید ازش انتظاری داشته باشیم در هیچ موردی چرا که کارهایی که کردیم همه وظیفه بوده و فرزند با ازدواج همسر و فرزندش در اولویت هستن.پس در این صورت چرا ماها در به دنیا اوردن یک بچه اینقدر له له میزنیم؟؟؟

پدر و مادر من بعد از رفتن دخترم تمام عشق پنهانشون به من رو حالا دیگه از ترس کوچکترین غصه من ابراز میکنن.تا قبل از این اتفاق نمی فهمیدم  و نمیدیدم اینقدر منو دوست دارن.امیدوارم خیلی از ما قدر پدران و مادرانمون رو بیشتر بدونیم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فافا
8 اردیبهشت 95 10:23
خدا پدر و مادر عزیزت رو نگه داره برات عزیزم فرهنگ ها هنوزمخیلی پایین مونده . خیلی ها هنوزم مث 100 سال پیش فک میکنن و رفتار میکنن تو بی خیالی طی کن .
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون فافا جون.اره مثل اینکه قانون طبیعت اینه
پریسا
8 اردیبهشت 95 16:00
سلااام واقعا درست میگی من حتی شنیدم بعضی بچه ها شاکی هم میشن که چرا مادر اونارو به دنیا آوردن دقیقا مث پدر و مادر من...من مادرم قشنگ معلومه به خاطر من و مشکلم کاملا مشخصه پیر شده خدا پدر و مادرت و حفظ کنه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.راست میگی اخه تا کی باید غصه بخورن طفلکی ها. ‍‍‍
marzi
8 اردیبهشت 95 17:03
سلام. خوبی؟ باهات موافقم. کاملا درست گفتی.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون.من خودم بچه داشتم میدونم چقدر شیرینه حتی کارهای معمولیش الان برام زیباترین خاطره هست .ولی وقتی بزرگ میشن چی؟با همه اینها گاهی دلم یک زندگی بی دغدغه میخاد
الهه
9 اردیبهشت 95 11:51
سلام اجی خوبی خسته نباشی چی بگم والله اجی بچه اگه خوب تربیت بشه در اینده هم خوب بار میاد
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.نمی دونم چی بگم الهه جون
الهه
9 اردیبهشت 95 15:39
اجی چیزی نمیخواد بگی اگه تربیتی که پدر و مادر بکنن خوب باشه بچه خوب بار میاد
مامان یک فرشته
پاسخ
بله کاملا درسته