پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرواز یک فرشته

نظرات (6)

الهه
24 تیر 98 16:24
سلام اجی خوبی خدا بهت صبر بده ان شاءالله زودی دلت شاد بشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست عزیزم.ممنون از همراهیت و همدردیت
مادر بالفعل
25 تیر 98 11:17
سلام فرشته کوچولوی مامان تولدت مبارک از بهشت برای مامان و بابا و همه ی ما که جیگرمون سوخت برات دعا کن جای تو خوبه....سلام مامان فرشته خدا بهت صبر بده و جایگزین خوب برای بچه ...دیگه دنبال کارای بچه نرفتید؟ میگم چرا به آوردن یه بچه از پرورشگاه فکر نمی کنید؟ مثلا یه دختر ! من خودم به شخصه دوس داشتم بچه های زیادی داشته باشم و به خاطر ترس از اتفاقاتی که در جریان هستی گفتم از پرورشگاه بیارم ولی ترسیدم ذره ای فرق بین اون بچه و بچه های خودم بذارم و دلش بشکنه ....چون با کسی که یه بچه ی شوهرش  رو در کنار بچه ی خودش بزرگ می کرد صحبت کردم ترسوندم ! ولی فکر کنم برای شما فکر خوبی باشه نظرت چیه؟ 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامان عزیز.چقدر قشنگ نوشته بودی ممنون از همدردیت
اره بچه اوردن هم خیلی خوبه و برای من اصلا مهم نیست که بچه خودم هست یا نه.اما من یک طرف قضیه هستم طرف دیگه.....
البته میدونی که اونم به همین راحتی ها نیست.دوستان وبلاگ نویسی میشناسم که سالها منتظرن و هنوز نوبتشون نرسیده
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 تیر 98 11:20
😃😃
مامان آیسلمامان آیسل
25 تیر 98 19:28
سلام همیشه وبتونو دنبال میکنم...خدابهتون صبر بده...چقدر دلم میخواد خبر خوش ازتون بشنوم انشالله.....امیدوارم بزودی ببینم نوشتین به سلامتی دوباره مادر میشین
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون که هستید و میخونید و دعا میکنید
سلامت و شاد باشید مامان عزیز
شکوفه
2 مرداد 98 12:15
سلام انشالله خدابهترین خاروقسمت شمابکنه.خیلی سخته آدم فرشته ای به این نازی روا دست بده.ولی سعی کن به این فکر کنی که الان بهترین جای بهشت هست .
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون شکوفه جان ،ولی گاهی تنهایی سخت به ادم فشار میاره و اونجاست که آرزو میکنه کاش فرشتش کنارش بود و دلیلی برای زندگی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 شهریور 98 11:56
خدابهتون صبر بده....
خوشحال میشم دنبالم کنین
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم