پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

اخرین پست سال 97

1397/12/23 14:41
526 بازدید
اشتراک گذاری

خول دوستان عزیز سلام

تقریبا دو هفته ای هست که از کرمان زدیم بیرون.اومدیم شمال غرب کشور و همسر اینجا مشغول کاره پروژه ای هست و تموم که بشه معلوم نیست پروژه بعدی کی و کجا باشه.یکم حس اروارگی داریم در کنار تجربه در یک شهر جدید...

هفته بعد هم دوشنبه یک مسافرت یک هفته ای میریم و برمیگردیم.

پنج شنبه اول فروردین هم سالگرد پرواز فرشته کوچولومون هست که نمیتونیم پیشش بریم.

نمیدونم همیشه این روزای سال رو عشق میکردم و عاشق خیابون گردی بودم اما امسال فکر جیب خالی مردم و مغازه دارانی که چشمشون به دره تا بلکه یک مشتری بیاد و چیزی بخره ادم رو ناراحت میکنه

با تمام وجود از خدا میخام این روزای سال برای مردم پر از سلامتی و خیر و برکت و رزق و روزی باشه و هیچ کس شرمنده به خونش نره.

برای همدیگه دعا کنیم

من هم از خدا برای همه شماهایی که این چند سال همراه من بودین و با ناراحتی من غصه خوردید سلامتی سلامت سلامتی و بعد از اون دل خوش آرزو میکنم

ایام به کامتون و سال نو پیشاپیش مبارک و فرخنده

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه
23 اسفند 97 22:20
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همه چی درست میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام آن شاالله حتما همین طوره
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 اسفند 97 14:56
ممنون عزیزم

امیدوارم تعطیلات بهتپن خوش بگذره و سال جدید،سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه😘
مامان یک فرشته
پاسخ
سال نو شما مبارك ممنون از اينكه منو خونديد براتون بهترين ها رو در كنار فرزندان گلت ارزو ميكنم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 اسفند 97 14:56
ممنون عزیزم

امیدوارم تعطیلات بهتپن خوش بگذره و سال جدید،سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه😘
 
مامان یک فرشته
پاسخ
😘😘😘😘
مامان پریمامان پری
26 اسفند 97 10:32
زنده باشین و برقرار 
ان شاالله سال خوبی در پیش رو داشته باشین
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مامان پري عزيز. شاد باشي و سلامت
عيدتون هم مبارك
خاله ریزه
26 اسفند 97 14:10
عزیزم امیدوارم هر جا هستی شاد و سلامت باشی عید خودتم پیشاپیش مبارک باشه 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم سال خوبي داشته باشي دخترك رو ببوس
باران
9 فروردین 98 17:08
سلام عزیزم سال نو رو بهت تبریک میگم واز صمیم قلب ارزو دارم به خواسته دلت تو سال جدید برسی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون سال نو شما هم مبارک باشه...ممنونم ان شاالله
اسما
14 فروردین 98 21:49
عزیزم خوبی؟کجایین؟من چند ماهی بود گوشیم برا نی نی وبلاگ کامنت نمیذاشت همش مینوشتم اخرش تایید نمیشد الانم شانسی نوشتم ببینم تایید میشه یا نه .چند وقته به روز نکردی منتظر خاطرات عید هستیم بیا بنویس
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون ببخش دیر جوابت رو دارم اینترنت نداشتم
پیش خانواده هستم