پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تا الان

1397/11/30 15:38
638 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزی شلوغی رو میگذرونم صبح ها 7 صبح همسر رو میرسونم و خودم میرم دنبال کارهای فک رهن و تسویه حساب و کارهای بانکی و....بالاخره وام مسکن خونمون تموم شد و رسما داره سندش ازاد میشه بعد از چندین سال

معمولا تا ساعت 1 و 2 طول میکشه و بعد هم بدو بدو ناهار درست کردن و دوباره دنبال همسر رفتن

خونمون هم کاملا بهم ریخته هست.پروژه خونه تکونی شروع شده و امسال نشده اون طور که میخام پیش بره .دلم میخاست امسال یا فرش میخریدیم یا فرشامون رو میدادم قالی شویی ولی از اونجایی که گفتم تغییرات شغلی در راه است فعلا دست نگه داشتم.

همسر برای چند ماه مرخصی بدون حقوق گرفته تا ببینه میتونه کار جدید رو شروع کنه یا نه و این کار مستلزم رفتن به دور ایرانه.البته هنوز نامه تاییدش نیومده ولی به محض اینکه بیاد ما باید  راهی بشیم بعضی جاها رو همراش میرم و بعضی جاها نه و باید برم پیش خانواده...

ویکی از دلایلی که دلیلی برای خونه تکونی نمیبینم همین نبودمون هست.همیشه و هر سال دوست دارم موقع سال تحویل خونه خودمون باشم ولی از اقبالمون که خانوادمون توی دو تا شهر هستن نمیشه و شاید در عرض این 13 سال دو سه بار بیشتر نیست که خونه خودم بودم.

داداش هم کاراش جور نشد و فردا به امید خدا راهی میشه همون استان خودمون فعلا اموزشیش هست ولی خودش میگه که همه میگن جای خوبی نیست و کلی اذیت میکنن فقط امیدمون با اون تعطیلات عید وسطش هست که شاید بیاد.خدا کنه بعدش یک جای خوب بیفته حداقل..

دلم میخاست هفته دیگه من هم براش آش درست میکردم و مادرشوهر اینا رو دعوت میکردم ولی فکر نکنم دیگه کرمان باشم و شاید به آش خونه مامان اینا برسم.نمیدونم

پ.ن راستی چرا این بهمن و اسفند اینقدر زود تموم میشن؟فکر کنم به خاطر همون یک روز کمتر بودن اسفنده...خخخخخ😁

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)