پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سرما خوردگی

1397/9/17 10:21
496 بازدید
اشتراک گذاری

سرما خوردم چند روزه و همزمان دست و کتف چپم درد میکنه چند سال پیش تپش قلب داشتم و همین طور دست درد رفتم دکتر قلب که بعد از اکو و نوار قلب خداروشکر چیزی نبود میدونم مال اعصابه وقتی حواسم پرت میشه و فکر و خیال نمیکنم خبری از درد نیست اما به محض یاداوری دوباره دردا شروع میشه

امروز تصمیم گرفتم یکم الکی خوش باشم و روز خوبی رو شروع کنم بلکه کمی از دردها و اضطرابها کم بشه.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پریسا
17 آذر 97 15:22
صددرصد این دردها مال فکر و خیاله 
مامان یک فرشته
پاسخ
اره میدونم ولی گاهی باز میگم نکنه بیماری قلبی باشه نکنه سکته کنم و هزار جور فکر دیگه که باعث بدتر شدنش میشه
الهه
17 آذر 97 15:22
سلام اجی خوبی ان شاءالله خوب میشی اجی تپش قلب رو منم دارم اجی یعنی مال ترس و استرس هام هست میفهمم حالتو درکت میکنم کار خوبی میکنی میخوای شاد باشی اجی ان شاءالله خدا زودی یه دوقلو میده اونقدر از سرت بالا میرن که یادت نیاد یه روزی تپش قلب داشتی البته هر چی خودش بخواد 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه اخه تو دیگه چرا؟ اونم توی این سن و سال؟
اره میدونم مال فکر و خیاله  و استرسه 
الهه
18 آذر 97 16:25
سلام اجی خوبی نگم بهتره فقط بدون هیچکس نیست مشکل نداشته باشه همه مشکل دارن اجی من با اینکه فقط ۲۰ سالمه ولی کلی مشکلات دارم که خودم به وجودشون اوردم
مامان یک فرشته
پاسخ
این رو میدونم که همه مشکل دارن و همه زندگی ها از دور قشنگه.
ان شاالله مشکلاتت رفع بشه و دلت شاد بشه کمکی اگه ازم برمیاد حتما بگو حتی در حد مشاوره هم که شده خوشحال میشم در جواب اون همه دعاهای خوبی که برام میکنی کاری برات انجام بدم
marzi
18 آذر 97 18:33
والا به جرئت میشه گفت بیشتر دردهای مردم در قرن 21 از استرس و اضطراب و عصبی شدنه.
لامصب به همه جا میزنه دردش. خوبم نمیشه براحتی!!
مامان یک فرشته
پاسخ
جالب اینجاست که تمام علایم یک بیماری رو کامل داری.کاش درمان هم داشت این همه تنش 
باران
18 آذر 97 18:38
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه میدونی ماها هر چقدر هم خوش بگذرونیم یا خودمون رو بی خیالی بزنیم بازم یه غمی ته دلمون هست که نمیزاره از خوش گذرونی لذت ببریم من اینجوریم امیدوارم تو نباشی 
مامان یک فرشته
پاسخ
می تونست بهم خوش بگذره ولی خودم نزاشتم و این دردناکه.امیدوارم کمی ارامش نصیبمون بشه
الهه
19 آذر 97 13:38
سلام اجی خوبی تو به من خیلی محبت داری اجی من‌کاری نمیکنم وظیمه دعاهام تو نظراتم اجی امبدوارم منو شرمندهوات نکنه و زودی دلت شاد بشه اجی بوس
مامان یک فرشته
پاسخ
سلامت باشی الهه جان
خاله ریزه
20 آذر 97 9:22
الان بهتری؟؟؟ 
میگم مشکل معده هم گاهی دردش شبیه درد قلبه. بیشتر مراقب خودت باش عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره ارومترم
نه این رو میدونم مشکل مال قلبه باید اروم باشم و بیخیال