پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1397/9/11 14:16
507 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم و برگشتیم برادر رو رسوندیم 7-8ذ روزی در جوار خانواده بودیم همراه خانواده شوهر.عروسی رفتیم مهمونی رفتیم عصرانه دعوت شدیم جنگل رفتیم با هوای مه الود و ابری و نم نم بارون و جوجه کباب و چای زرشک و .....

اما همه اینها هم حالمون خوب نکرد و موقع برگشتن بابام بغلم کرد و گفت چرا اینقدر غم داری دخترم و من با حالت شاد ولی پر از بغض گفتم نه بابا حالم خوبه و تمام راه برگشت و این دو سه رو ز با باداوریش گریه میکنم میدونم یکی از دلایلش دوباره کلاس نرفتن و بیکار شدنمه اما به شدت غمگینم و تمام فکرم اتفاقات تلخی هست که فوبیای رخدادنشون رو دارم.

باید دوباره فکری به حال خودم کنم.

این چند روز انقدر خوابیدم که حد نداره 9 شب خوابم.از بس که وقتی پیش خانواده بودم استرس و اضطراب داشتم نمیدونم چرا ولی باعث میشد شبها درست نخوابم و کلی کمبود خواب داشتم.باید اونجا آروم باشم اما نمیدونم چرا نیستم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
11 آذر 97 14:23
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم ان شاءالله یه کار خوب پیدا میکنی مشغول میشی اجی همه چی درست میشه توکلت به خدا باشه 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون الهه جان،برام دعا کن
پریسا
17 آذر 97 15:21
سلام شاید به خاطر اینه یه مدت پیش خانوادات بودی
من این مدلیم بعداینکه چند روز خونه مامانم برگشتنی تا چند روز یه جورین هیچی به دلم نیست و غمگینم،،کلاس های مختلف برو چرم دوزی برو عالی ۰۰۰رانندگی که بلدی با دوستان برو دور دور عجب حال ادمو خوب میکنه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جان خوبی؟ اقا حسینت خوبه؟
نه پریسا من اونجا هم بودم همین طور بودمرفتم همه این کلاسها رو........کدوم دوست پریسا همه خودشون گرفتارن
marzi
18 آذر 97 18:36
مامان فرشته بارداری؟؟
یا در حال اقدام؟
حتی اگه قصدش رو داشته باشی و این حالات بهت دست بدن کاملا حق داری و من با تمام وجود درکت میکنم.
ان شالله عاقبتمون بخیر بشه.
مامان یک فرشته
پاسخ
نه عزیزم هیچکدوم.نه باردارم نه درحال اقدام و نه اینکهه قصدش رو داریم
ان شاالله
خاله ریزه
20 آذر 97 9:21
از ته ته ته دلم میخوام روزای خوبی در انتظارت باشه عزیزم. گلگلگل
مامان یک فرشته
پاسخ
میدونم واین ارزوهای از ته ته ته دل برای من دنیا دنیا دنیا می ارزه.ممنونم ازت و الهی همه ارزوهای خوب و انرژهای مثبتت هزار برابر بهت برگرده