پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خانواده کلاین

1397/8/12 15:43
765 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این برنامه رو از شبکه من*و*تو میبینید یا نه خیلی قشنگه عجیب اینه که من کلی باهاشون همزاد پنداری میکنم نمیدونم نداشتن بچه باعث این حس در من شده یا چیز دیگه

به هر حال خیلی دوستش دارم

و اون قسمتی که فرزندخوندشون رو میخاستن جراحی کن و دوتایی توی icu بالاسرش بودن از خدا میخاستم که اولا هیچ بچه ای مریض نشه و اینکه کشور ما و بیمارستانهای ما هم به اون درجه از شعور برسن که بفهمن وجود پدر و مادر کنار فرزندشون لازمه نه اینکه برای راحتی کار خودشون قانون وضع کنن...هی روزگار 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه
13 آبان 97 8:44
سلام اجی خوبی الهیییی امیییین
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام تو خوبی الهه جان؟
ممنون
مرضيه
14 آبان 97 15:17
ما ماهواره نداريم،درواقع اولش تنبلي بود كه نصبش نكرديم و امروز فردا كرديم، الانشم به اين نتيجه رسيدم كه نداشته باشيم بهتره...خلاصه كه كلا با برنامه هاي ماهواره بيگانه ام...
ولي خب اينكه خارجيها حقوق بيمار و روانشناسي بيمار ور هزار بار بهتر از ما بلدند شكي نيست! اينجا ما تو اوليه ترين حقوقمون مونديم چه برسه به اين دست اقدامات
مامان یک فرشته
پاسخ
کاش میدیدی مرضیه جان..نحوه رفتار با بچه هاشون عالیه..تربیتشون خیلی اصولیه نه مثل ما ایرانی ها نازمازی بار بیاریم بچه هامون رو و لوس
الهه
21 آبان 97 15:01
سلام اجی خوبی ۲۳ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره باید بیام پیشت خیلی وقته بهت سر نزدم
مامان پریمامان پری
23 آبان 97 13:10
سلام دوست خوبم
از طریق وبلاگ یکی از دوستام با وبلاگت آشنا شدم و کامل قصه پر غصه ات را خوندم و اشک ریختم دلشکسته
از خدا میخوام که به برکت این ماه عزیز بهترینها را براتون رقم بزنه و غم سنگین دلت را تسکین بده انشاالله
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست عزیز
خیلی خوش اومدی ..ممنونم و شرمنده که ناراحتت کردم امیدوارم دلت شاد و لبت پر از خنده باشه همیشه
ممنونم از دعاهای پاک و خالصانتگل
marzi
24 آبان 97 0:39
نه من ندیدم.
جالبه. اونوقت مادره بیهوش نشد؟؟
استرس نگرفتش؟؟
والا همون بهتر که آدم نبینه اون صحنه ها رو. از یاد آدم نمیرن که
مامان یک فرشته
پاسخ
منظورت رو نفهمیدم
اما واقعا وجود پدر و مادر در کنار بچه توی هر قسمتی لازمه .چون بچه ها خیلی احساس غریبی دارن و وقتی که این حس توی بیمارستان باشه خیلی شدیدتر میشه.من خودم دیدم.دخترکم وقتی از بیمارستان اومدیم خونه از بغل من تکون نمیخورد حتی وقتی میخابید میگفت باید کنارم باشی و 5 دقیقه یکبار چشماشو باز میکرد که ببینه کنارشم یا نه که همش مال اون استرس یک روز تنهایی توی icu بود
توی icu وقتی میخاستیم به بخش منتقلش کنیم رفتم کنارش داشتم کاراش رو میکردم ویگفت مامانی نرو................
فقط همون قسمتش بیمارستان بود خیلی اموزنده هست
marzi
24 آبان 97 9:26
منظورم موقع جراحی بچه شون بود. میگم دیدن اون صحنه های جراحی برای مادرها خیلی سخته. نیست؟
ولی تو بخشهای بیمارستان از جمله icu بله. البته که حضور والدین باعث دلگرمی و نترسیدن بچه ها میشه.
مامان یک فرشته
پاسخ
درسته
خاله ریزه
20 آذر 97 9:15
من اصلا من و تو رو نمیبینم. اونم به خاطر عقاید مزخرفی که بیشتر کارکناش دارن. به نظرم یه مجموعه باید سالم باشه تا برنامه هاشم بشه دید. البته نظر شخصی خودمه عزیزم. آرام
مامان یک فرشته
پاسخ
قبول دارم که یک جاهایی زیاده روی میکنن و همش این حس بهمون القا میشه که بدبختیم بیچاره ایم و دیگه تمام.....
اما چون برنامه های روز دنیا رو میزاره خیلی ارزش داره درباره این برنامه (خانواده کلاین) یک پست میزارم ببین چی توش اموزش میده