پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

همسرداری

1397/7/29 9:59
699 بازدید
اشتراک گذاری

راستش توی این سه سال و نیمی که از رفتن دخترمون میگذره من و همسر روز به روز از هم فاصله گرفتیم قهرامون طولانی تر شد و دیگه برای آشتی پیش قدم نمیشدیم یکی از دلایلش هم به تفاهم نرسیدن برای داشتن بچه بود چیزی که در این سه سال شاید به اندازه نیم ساعت هم درموردش صحبت نکردیم.

عید موقع سال تحویل من پیش خانواده بودم و همسر نبود اون لحظه فقط و فقط از خدا خواستم عشقی که قبلا به هم داشتیم رو بهمون برگردونه و فقط گریه کردم

گفتم خدایا بچه نمیخام ولی چیز دیگه ای رو ازم نگیر و به طور معجزه ای روابطمون بهتر و بهتر شد.خداروشکر خیلی همدیگه رو بهتر درک کردیم و حال و هوامون عوض شد به طوریکه که دو سه تا مسافرتی که در این چندماه داشتم برام بهترین مسافرتها بود در این 13 سال.

و اینکه حالا هر وقت تنها میرم و چند وقتی همسر رو نمیبینم دلم به شدت براش تنگ میشه و اون هم بعد از معمولا یک هفته ای غیر مستقیم میپرسه کی برمیگردی

شاید باور نکنید ولی روزی 4-5 دفعه با هم تلفنی صحبت میکنیم و شاید خلا عاطفیمون رو اینجوری پر میکنیم تا جایی که داداش جان میگفت شما چی بهم میگید چه حرفی دارید که اینقدر به هم تلفن میکنید.

اما میخام بگم که هم برای مردش و هم برای زنش گاهی تنهایی و دوری خیلی خوبه.باید به هم فرصت دلتنگ شدن بدیم.اجازه بدیم هر دو طرف زمانی رو برای خودشون داشته باشن تا از بودن با هم بیشتر لذت ببرن.اما منکر این نیستم که نباید این دوری ها طولانی بشه

خدایا شکرت 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان صدرامامان صدرا
29 مهر 97 10:36
عالی و مفید بود انشالله پایدار باشین
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم در کنار صدرای عزیز شاد و سلامت باشید
الهه
29 مهر 97 11:28
سلام‌ اجی خداروشکر شاد و سلامت باشین همیشه
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم سلامت و شاد باشی
باران
30 مهر 97 21:04
کاملا باهات موافقم بعضی وقتها باید دور بشی تا بفهکی چقدر طرفت رو دوست داری 
عاشقانه هاتون مستدام 
 
مامان یک فرشته
پاسخ
اره گاهی واقعا لازمه. برای منی که دورم از خانواده معمولا این اتفاق چند وقت یکبار میوفته
ممنون باران جان
اسما
1 آبان 97 0:22
چه خوب که زندگیت بهتر شده خدا رو شکر الان وظیفه اصلی شما برقرار نگه داشتن محبت بین خودتونه قبل از بچه آوردن چون اول آخر شما دوتا برا خودتون میمونید.
امروز فهمیدم که خواهر همکارم بعد سی سال زندگی مشترک بدون اینکه یه سوزن به اسم خودش داشته باشه با چهار تا فرزند که همه ازدواج کردن .شوهرش از خونه چند ماهه انداخته بیرون و دادخواست طلاق داده (شوهره ادم خیلی بدیه)الان هیچ کدوم از بچه ها از مامانشون مواظبت نمیکنن نمیذارن خونش بره زنه به خونه برادرش پناه برده اونم زن برادره ناراضیه نگه نمی داره  آدم ین بچه ها رو میببنه از بچه نا امید میشه
مامان یک فرشته
پاسخ
اسما جان بعضی وقتها ادم وقتی نمی تونه یک چیزی رو بپذیره شروع به جنگ با کسانی یا چیزهای دیگه میکنه شاید دلش آروم بگیره.این بیشتر در مورد همسر من اتفاق افتاد نمیدونم شاید میخاست انتقام این اتفاق رو از من بگیره یا هر چی دیگه نمیدونم اما خداروشکر میکنم که تونستیم حلش کنیم
چقدر ناراحت شدم برای اون زن..خیلی دردناکه اونم موقع پیری که هیچ کاری از ادم برنمیاد اینجاست که میگم شاغل بودن خیلی خوبه برای زن
مرضيه
2 آبان 97 17:35
پاراگراف آخرت خيلي عالي بود،‌منم كاملاً بهش معتقدم اما همسرم نه...
خدا رو شكر دلهاتون دوباره به هم نزديك شده، به نظر من بزرگترين خلا بيشتر از اينكه بچه نداشتن باشه همين دور شدن دلهاي زن و شوهر از همه...
انشالله كه عشق و علاقتون هر روز عميقتر از روز قبل بشه و دلهاتون نزديكتر.  الهي كه به وقتش هم خونواده گرمتون دوباره سه نفره بشه
مامان یک فرشته
پاسخ
اره مرضیه جان.گاهی لازمه .برای قدر همدیگه رو دونستن .
ممنونم عزیزم مرسی از دعاهای زیبات
خودت خوبی ؟ هیچی از بارداریت نمینویسی؟فکر کنم دیگه اخراشه درسته؟
marzi
6 آبان 97 3:24
جالبه منم دعام همیشه همینه.
شاید دلیل مرگ بچه هام همینه. خدا داره دعای خودمو مستجاب میکنه!
منم طاقت دوری و دلتنگیشو ندارم. دلم میخواد همیشه خونه باشه. والا حتی نره سرکار هم خنده ور دلم باشه.
مامان یک فرشته
پاسخ
ماها خیلی بیشتر از با بچه ها؟(چه کلمه سنگینی) به هم وابسته میشیم.اخ گفتیی منم دلم میخاد همیشه خونه باشه خودش هم عاشق این جور کارهاست که بشینه توی خونه پای لپ تاپش...
مادر بالفعل
6 آبان 97 18:20
سلام عزیز  خوبی؟ شوهرت خوبه؟
بچه هر چی هم باشه باز مهمون خونه است آخرش زن و شوهر با همند
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم شما خوبید؟
دقیقا... برای ماهایی که بچه نداریم این بیشتر بولد میشه
خاله ریزه
20 آذر 97 9:10
خدا رو شکر که از اتفاقای خوب مینویسی . عشقتون پایدار دوست مهربونممحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله دایمی باشه همه عشقا و  روابط های دوست داشتنی