پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اخر هفته

1397/6/31 9:54

روز چهارشنبه در یک حرکت انتحاری و یک ساعته تصمیم گرفتیم بریم اطراف البته قصدمون این بود که شب رو هم توی چادر بخوابیم.ساعت 11 صبح راه افتادیم و زدیم به دل جاده وسطای راه بود که فهمیدیم چادر نیاوردیم .خلاصه به رفتن ادامه دادیم.از چند تا شهر گذشتیم قرار بود اگه نذری چیزی پیدا کردیم همون رو ناهار بخوریم که هیچ جا متاسفانه نبود تا یک رستوران پیدا کردیم برای ناهار ساعت 4 شده بود.ناهار رو خوردیم رستوران سنتی قشنگی بود و بعد هم راهی یک ابشار شدیم و میدونستیم که اطرافش سوییت داره.رسیدیم به ابشار دلفارد و رفتیم دنبال سوییت .یک اتاق سنتی برای یک شب گرفتیم 80 هزار تومان .ماشین رو پارک کردیم و رفتیم سمت ابشار .هوا هم خیلی خوب بود و چون افتاب رفته بود عالی شده بود یکم پیاده روی داشت و باید از داخل اب رد میشدی که رد شدیم و رسیدیم به خود ابشار منظره قشنگی بود البته قبلا هم رفته بودیم با همسر یکم نشستیم و از فضا لذت بردیم.این ابشار همیشه خیلی شلوغه ولی این بار به خاطر تاسوعا و عاشورا خیلی خلوت بود.برگشتیم به کلبمون و شب رو انجا بودیم البته خوب شد چادر نیاورده بودیم چون تا صبح صدای گرگ میومد و توی سوییت ترسناک بود چه برسه به چادر.صبح از خواب بیدار شدیم قرار بود املت درست کنم تخم مرغ نبرده بودم و اون مغازه دار هم کارت خوان نداشت و ما هم پول خورد نداشتیم این شد که تصمیم گرفتیم حرکت کنیم و صبحانه رو توی راه بخوریم.به خاطر همون تاسوعا تقریبا 98 مغازه ها و رستوران ها بسته بود.توی راه یک کبابی پیدا کردیم و جگر خوردیم.جاتون خالی خیلی چسبید مخصوصا اینکه شب قبلش هم چیزی نخورده بودیم چون ناهار دیر خورده بودیم.خلاصه دوباره را افتادیم.یک آبشار دیگه هم همون نزدیکی ها بودکه میخاستیم ناهار رو اونجا بخوریم.خانواده همسر هم زنگ زدن که ما هم میخایم بیایم.قرار بود بیان اونجا که نیومدن.رسیدیم به ابشار راین که اونجا هم بسی باصفا بود.یکم استراحت کردیم و چایی خوردیم و من ناهار استمبلی درست کردم البته دیر خوردیم. بساط رو جمع کردیم و دوباره را افتادیم به سمت خونه.خیلی خوب بود.خیلی دوست داشتم برم وسط جنگل این دو سه روز و در ارامش باشم که شد خداروشکر.فقط قسمت بد ماجرا  افتادن همسر در اب بود که کیف من هم دستش بود و کامل رفت توی اب تمام وسایلم خیس شده بود از جمله موبایلم با اینکه خاموشش کردم اما ال سی دیش فکر کنم سوخته چون دیگه روشن نمیشه و من بدون گوشی شدم با این قیمت ها هم نمیشه طرف گوشی رفت.

ولی با یاداوری سر خوردنش کلی با هم خندیدیم.به قول همسر مضحکه خاص و عام شدم چون اونجا هم مردم خندیدن

روز جمعه هم همش به خواب و شستشو گذشت.

*فردا امتحان زبان دارم و چون ترم اخره interview  هم داریم و سخته هیچی هم نخوندم

*به امید خدا ساختمان سازی بابا اینا رو به اتمامه و احتمالا تا یکی دو هفته دیگه باید اسباب کشی کن میخام اگه شد برم کمک.این همه اونا اومدن هر وقت من کاری داشتم اسباب کشی بود بیمارستانی بود یک دفعه هم من میخام برم.

*فردا روز اول مدرسه هاست کلاس اولی ها جای دختر من رو هم خالی کنید

حیف که نه ولی کار راه انداز بود.زیاد از عمرش میگذشتخنده
الهه
31 شهریور 97 16:44
سلام اجی خوبی خداروشکر بهتون خوش گذشته خدا بهتون رحم کرده اجی که چادر نبردین به سلامتی مبارک باشه اسباب کشی و تموم شدن ساختمان خانواده ات خیته نباشن حسابی اجی گوشیتو ببر ال سی دیش رو درست کنن اخه اجی گوشی ابجی منم دو سال پیش ال سی دیش داغون شده بود اجی یعنی خورد شده بود اجی اشنای برادر شوهرش دریتش کرد اجی یه ال سی دی جدید انداخت اجی سال ۹۶ هم گوسی من‌ هواوی بود سوخت اجی البته اول مال ابجیم دود بعد مال من شد و سوخت و همون گوشی ابجیم که ال سی دیش شکسته بود همون شد مال من اجی میبینی خدا و ابجیم رو چه مهربونه اجی تو هم ببر گوشیتو اجی خدا رو چه دیدی شاید درست شد
سلام الهه جان ممنون.
الهه گوشی من خیلی قدیمی بود و ارزش درست کردن تو اوضاع الان رو نداره.شنیدم الان ال سی دی گوشی یک میلیون شده.در حالیکه من خود گوشی رو چند سال پیش 300 خریده بودم.مال من هم هواوی بود خدابیامرزخنده
دست ابجیت هم درد نکنه.خواهر ها همیشه مهربونن
باران
7 مهر 97 14:10
عجب سفر هیجان انگیزی داشتید همیشه به سفر وخوشی
اره خیلی خوب بود.ممنون
مرضيه
11 مهر 97 15:31
هميشه به گردش و تفريح عزيزم
با اين قيمتهاي كذايي واقعا شكستن ال سي دي گوشي حالگيريه. خواهر من هم اين اتفاق براش افتاده و چون نميتونه يك و نيم ميليون خرج كنه داره گوشي ساده استفاده ميكنه....
اميدوارم امتحان زبانت رو با موفقيت داده باشي
پاسخ
ممنون مرضیه جان،بله متاسفانه الان اوضاع بدجور خرابه باید دو دستی مواظب وسایلت باشی