پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بابام

1397/5/28 16:08
662 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود بابام همش نوشابه میخرید و یک جورایی به نوشابه اعتیاد پیدا کرده بود و مرتب میخورد ما هم کلی حرص میخوردیم که برای سلامتیش خوب نیست .البته من زبونی چیزی نگفته بودم تا اینکه چند روز پیش یک مطلبی توی تلگرام درباره مضرات نوشابه دیدم بلافاصله برای بابا فرستادم.امروز مامان میگفت چند روزه بابا نوشابه نمیخره و دیگه نمیخوره.میدونم که بابام این کار و فقط و فقط به خاطر من انجام نداده نه برای اینکه ضررش رو خونده .فقط چون من گفتم و فهمیده من نگرانشم دیگه نمیخره

چی میشه گفت به همچین بابای مهربونی که طاقت نگرانی دخترش رو نداره..

ممنونم باباجون

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

fatemhfatemh
28 مرداد 97 23:34
عالی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون
الهه
29 مرداد 97 7:14
سلام اجی خوبی خداروشکر اجی که دیگه نمیخورن 
مامان یک فرشته
پاسخ
اره واقعا خداروشکر
باران
30 مرداد 97 13:54
خدا برات نگهش داره 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.ان شاالله...ان شاالله همه باباها سلامت باشن.
مامان
30 مرداد 97 16:52
سلام من نظر را تائید کردم اشکالی که نداره؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام نه عزیزم برا چی اشکال داشته باشه
الهه
31 مرداد 97 15:07
سلام اجی خوبی ۱ و ۳ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام به امید خدا
اسما
2 شهریور 97 15:44
عزیزم خدا برات نگهش داره پدر مثل کوه میمونه به ظاهر نشان نمیده چقدر بچه هاش رو دوست داره اما سر یه کارهایی کوچیکه عمق محبت اونا رو درک میکنیم. 
اردبیل یه خانم از شهر استان شما رو دیدم خیلی خوش اخلاق  و با لهجه شیرین تو دلم گفتم کاش شما بودی دلم برات خیلی تنگ شد
مامان یک فرشته
پاسخ
وای جدی...ای جان.ممنون ازت.منم خیلی دوست دارم دوباره ببینمت..برگشتین از مسافرت؟
خوش گذشت؟
اسما
2 شهریور 97 15:48
خدا برات نگهش داره بابا ها مثل کوهن در ظاهر  نشان نمیدن که چقدر غصه نخوردن بچه هامون رو آرزو دارند اما با این کارهای کوچیکه میتوانیم عمق علاقه شون روحس  کنیم
مامان یک فرشته
پاسخ
اخ دقیقا اسما جان.کامنتت حرف دلم بود.خیلی خیلی قشنگ گفتی.ان شاالله پدر شما هم سایش بالاسرت سالهای سال باشه
خاله ریزه
3 شهریور 97 16:02
خدا نگهدارشون باشهگلگل
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزممحبتمحبتمحبت