پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولد همسر

1397/5/28 10:27
364 بازدید
اشتراک گذاری

از اول زندگی مشترک من و همسر معمولا با هم برای هم دیگه کادو میخریدیم یعنی مثلا اگر تولد من بود با هم میرفتیم و همسر برام کادو میخرید هر چی که میخاستم.البته برعکسش کمتر اتفاق میوفتاد.من معمولا توی هر مسافرت اگر تنها میرفتم براش سوغاتی میخریدم اما چون همسر بسیار ایرادگیر هست کم کم ترجیح دادم تنهایی کمتر براش بخرم و به جای سورپرایز کردن با هم بخریم.اما چیزی که توی این سالها آزارم میداد این بود که دایم همسر میگفت با پول خودم مییخای برای خودم بخری.....یعنی عملا میدیدم که هیچ لذتی نمیبره...نمیدونم ماهایی که شغلی نداریم با پول کی باید برای همسرانمون کادو بخرم.

امسال هم به همین دلایل و اینکه در مسافرت بودیم تمایلی به خرید کادو نداشتم علی رغم اینکه همسر برام کادوی خوبی گرفته بود.

اما با اینکه تولدش 27 مرداد بود و گذشته اما فردا اگه حالم بهتر بود میرم بیرون و یک کادویی براش میگیرم.من باید وظیفه خودم رو انجام بدم.

به خانم های شاغل واقعا حسودی میکنم.قدر شغلتون رو بدونید.میدونم که از خیلی چیزها میگذرید و توان مضاعفی باید بزارید اما مطمئن باشید که ارزشش رو داره 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
28 مرداد 97 15:53
سلام اجی خوبی تولد همسرت مبارک ان شاءالله شاد و سلامت باشه ان شاءالله که هدیه خوبی براش میخری اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان.یک پیراهن مردونه خریدم براش
خاله ریزه
3 شهریور 97 16:01
تولدشون مبارک آرامگل
اما من باهات موافق نیستم. به نظرم خونه دار بودن خیلی مزیتهای زیادی داره که شاغل بودن نداره. داشتن شغل و درآمد و جایگاه اجتماعی خوبه ولی به مرور خستگی همه وجود آدمو میگیره و این تو زندگی مشترک هم تاثیرشو میذاره و اصلا خوب نیست خطابی حوصله
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
باید دید در مقابل چیزهایی که از دست میدیم چی به دست میاریم .درسته که خانه داری خیلی مزیتها داره اما باور کن معایبش خیلی خیلی بیشتره.این رو دارم منی میگم که از نظر پولی هیچ مشکلی با همسرم ندارم و در واقع کارتش دست منه...
یکی از اشنایان دور در سن 45-50 سالگی داره از همسرش جدا میشه با توجه به اینکه همسر بسیار وضعش خوبه و مهریه ای 600 میلیونی و نقد گرفته اما خیلی خیلی از کار نکردن پشیمونه در صورتی که میتونست با توجه به موقعیتش الان در پست های مدیریتی باشه
تحت هیچ شرایطی کارت رو ول نکن
مرضيه
4 شهریور 97 14:20
اتفاقا عزيزم دقيقا صبح داشتم به اين فكر ميكردم كه عليرغم همه سختيهايي كه به خاطر رفتن سر كار ميكشم،‌اما خوب ميدونم كه اگر سر كار نميرفتم عملا زندگيمون فلج ميشد و بايد از هشتاد درصد خواسته هاي به حقم ميگذشتم... خدا رو شكر كردم و ازش معذرت خواستم كه گاهي گله ميكنم، بعد هم كه پست تو رو خوندم...
به هر حال خوبه كه تو وظيفتو انجام ميدي، تولد همسرت هم مبارك. از اين حرفها مردها زياد به همسرشون كه خونه داره ميزننند، به دل نگير،‌باور كن من از ته ته قلبم ميگم كه رسيدگي كامل به كارهاي خونه از كار بيرون بي نهايت سختتره، براي من كه حداقل همينطوره
مامان یک فرشته
پاسخ
دقیقا همین طوره.البته میدونم که همسر میخاد که من توی اجتماع باشم و با توجه به روحیه خودش که خیلی اجتماعی هست دوست داره من هم  عقب نمونم.اما گاهی بد  عنوانش میکنه.خدا بهت توان بده با این همه مشغله و درد و کار زیاد و تنهایی.امیدوارم زود سرحال بشی و با اون نه ماه مرخصی زایمان حسابی خستگیت در بره
فرشته
12 شهریور 97 12:21
این دفعه مهمونش کن به غذایی که خیلی دوست داره یا کیک خونگی و....
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه درد اینجاست که ایشون شکمو هم نیستن و کلا اهل شکم نیستن حتی غذاهای بیرون رو هم با اون میل و رغبتی که همه میخورن نمیخوره...اما براش پیراهن گرفتم خوشحال شد
ممنون از پیشنهادت