پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سریال مزخرف

1397/5/17 0:04
522 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب و امشب گوشه ای از سریال پدر رو دیدم...چقدر با روح و روان یک سری پدر و مادر که جوونشون رو از دست دادن بازی میکنن..اونا خودشون با یک تلنگر به هم میریزن احتیاجی به این جور به تصویر کشیدنش نبود.تصور این که یک پدر با دیدن این صحنه ها یاد پسر از دست دادش بیفته دل ادم رو کباب میکنه

*منظورم اصلا خودم نبودم درد این من در مقابل این پدر و مادرها  هیچه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
18 مرداد 97 9:50
سلام اجی خوبی خدا به همه پدر و مادرها صبر و ارامش بده اجی 
شنبه اپم اجی وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله ان شاالله.
مرضيه
22 مرداد 97 15:55
آره خب دقيقا همينطوره، با روح و روان من هم بازي ميشه و شوهرم اصلا دوست نداره اون فيلمو ببينيم اما خب نميتونم نبينم...
نميدونم چه اصراريه اينهمه نمايش غم و اندوه و ناراحتي آخه
مامان یک فرشته
پاسخ
سعی کن نبینی چون حتی اگه بگی روی من اثر نمیزاره اما از درون تاثیرش رو میزاره مخصوصا با حال و احوال این روزای تو سازگاری نداره.بهتر شدی؟
الهه
23 مرداد 97 9:12
سلام اجی ۲۵ و ۲۷ اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه بهت سر میزنم
خاله ریزه
3 شهریور 97 15:54
من ندیدم ولی شنیدم خیلی غمناک بوده
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر خوب که ندیدی..