پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولدانه

1397/3/29 10:57
574 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 26 خرداد تولدم بودهمسر پیشنهاد خرید گوشی رو داد اما برای اولین بار فکر اقتصادیم گل کرد و به جاش طلا خواستم.چون تعطیل بود فقط دو سه تا مغازه باز بودن و چیزی پسند نشد و قرار شد یک روز  دیگه بیایم.تبریکات خیلی دوست داشتنی هم از بابا و مامان و خواهر ها و یکدونه داداش گرفتم که با هر کدومشون کلی بغض کردم و همن طور دوست خوبم الهه جون که خجالتم داد و در وبش تبریک گفته بود.

یکشنبه امتحان زبان داشتم به همراه نوبت دکتر.بعد از امتحان راهی دکتر شدم تا ببینم این دکتر چطوره.با اینکه ساعت چهار دفتر بیمه ام رو گذاشته بودم ساعت 9 شب نوبتم شد فوق العاده شلوغ بود.رفتم داخل بعد از کمی صحبت بهش گفتم که کار دیگه ای نباید انجام داد ایا با امینو مشخص میشه که گفت اگر ازمایشگاه گفتن میشه که میشه.در واقع خیلی از ازمایش ژنتیکمون سر در نیاورد.فقط پیشنهاد پاپ اسمیر رو داد که خودش نمونه گرفت و دیرو بردم ازمایشگاه خود پاپ 40 تومن قیمت داشت و در کنارش اچ پی وی رو هم نوشته بود که اونم سیصد و خورده ای بود و جمعا چهارصد تومن اب خورد.خلاصه مونده دکتر سوم که توی تیر نوبت دارم فکر کنم اون از همه بیشتر سر در بیاره همونیه که گفتم فوق جنین شناسی داره.حالا بریم ببینیم چی میشه.البته همسر میگه چند وقت دیگه هم صبر کن یکم درگیر کاره و با تمام علاقه ای که در درونش داره فعلا تمایلی به اقدام نداره راستش یکی از دلایل عصبانیتم همین بود.البته میدونم که همسر فوق العاده ایده ال گراست و فوق العاده منطقی و خیلی راحت منطقش بر احساسش غلبه میکنه.ما هم مجبوریم چند وقتی صبر کنیم.

دیروز هم رفتیم بیرون و علارغم میلم به خاطر کمپین موجود طلا خریدیم خیلی قشنگه ولی اصلا قیمتش بهش نمیخوره اینم از برکات طلای گرمی 211 تومن هست.

روزگار به کامتون دوستان

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 خرداد 97 11:03
تولدتون مبارکجشن
هدیه تون هم مبارک باشه.گل
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
29 خرداد 97 11:35
تولدتون مبارکمحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
متشکرررررممحبت
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 خرداد 97 11:36
سلام
تولدتون مبارک
ان شاءالله بزودی یه دوقلوی ناز توی دامنتون باشه


میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم از دعای قشنگت
نگین
29 خرداد 97 15:35
هووم منم 27 ام تولدم بودخندونک
کلییییی تبربک گفتن چقدر حس خوبیه همین ک ب یادت بودن و تبریک گفتن کلی حس خوب مبده ب آدم بچه های وب قایمکی وب زده بودن جمع شده بودن اونجا کلی حس خوب با طعم و عطر لیمو ... من مامانم حقوق این ماهشو داد زیبا بابامم گوشی گرفته بود آخه گوشیم داغان بودقه قهه دیگ خودش متوجه شده بود باید یکی بخرهخندونک 
حالا با این پوله موندم چی کار کنم؟ برم مانتو اینا بخرم؟ برم کتاب بخرم تابستون بخونمشون؟ بالاخره ی بلایی سرش میارم 
میگم ای کاش حداقل ی اسم مستعار برای خودت بذاری ک من اینقدر نمونم ک چی بگمخندونک 
آهان داشتم میگفتم عزیزجان من همش حس می کنم خیلییی مدیون پدر مادرم هستم علاوه بر زحمت هایی ک برای بزرگ کردنم کشیدن هزینه هایی ک کردن همش عذاب وجدان دارم  چیزی هم نمیگنا تا الانم هر چی خواستم محیا بوده ولی عذاب وجدانه اذیتم میکنه بدجور 
با این حال بازم برای تابستون برنامه چیدم ک برم کلاس زبان و باشگاه ..ولی اولین باره میخوام برای دلم خرج کنم چون تا الان 90 درصد هزینه ها صرف کنکور لعنتی شده ... خلاصه ک وقتی رفتم تو سن 18 سالگی بغض عجیبی داشتم هووف دلم پر بوداا اومدم اینجا خالی کردم )
خدا سختی هایی که باهاش مواجهی رو برات آسون کنه ان شاءالله
که ان مع العسر یسرا
مهربانه خوش قلب
تولدت مبارک عزیزم
با تموم قلبم برای فکر و دل و زندگیت عشق و آرامش و موفقیت آرزو میکنم، همراه با یک دنیا شادی و سلامتی  
خوش به حال من و همه ی اونایی که از وجود مهربونت بهره مندند  
از خدا میخوام که امسال برات زیباترین سال از سالهای عمرت باشه، تا به امروز  
با یه دنیااااااا عشق و آرزوهای خوب تولدت مبارررررررک
اها ی چیز دیگ به نظرتون مشورت با یه متخصص ژنتیک بهتر نیست؟
ما دبیر زیستمون دبیر نمونه کشوری هست و کلا خیلی معروفه از  رتبه برتر هاهم بوده و پزشکی خونده ولی تدریس هم میکنن تو مدارس تیزهوشان و اینا ... بعد این فصلایی ک مربوط ب ژنتیک هستن رو خیلیییی توضیح میداد فراتر از کتاب خیلی هم ادم مذهبی ای هست ما همش سرکلاسش گریه می کردیم ... عامو حواستون باشه هر چقدر سن زایمان بالاتر بره احتمال خطر بیشتره 
خیلییییی خوشحالم ک قبل از بارداری ب فکرش هستید ...چون خیلی از بیماری های ژنتیکی قابل درمان کنترل و پیشگیری هستن واقعاا آفرین 
قبول داری ژنتیک دنیای احتمالاته؟ احتمال داره باشه احتمال داره نباشه همین احتماله میگ همه چی دست خداست و کار اصلی ذو خدامیکنه
در مورد نظر پست قبلی ن عزیزم ب یادتون هستمم ولی امااان از گزینه های روی میز و علل ممانعت ها (کنکوووووووررر)
خواهش گلی وظیفم بوود 
مامان یک فرشته
پاسخ
نگین خانوم تولدتون مبارک پس یک روز از من کوچکتریزبان
ان شاالله امسال هم بهترین ها برات اتفاق بیوفته و بهترین رشته در بهترین دانشگاه در انتظارت باشه
کادوها هم مبارکت باشه پولت رو نگه دار وقتی کنکور قبول شدی برو برای دانشگات مانتو وکیف و ..مناسب بگیر و نو نوار برو دانشگاه
ممنونم از همه ارزوهای خوبتمحبتمحبت
نگین جان میتونی مامان رونیا صدام کنی و اینکه ما تا الان فقط دکتر ژنتیک میرفتیم.دقیقا دنیای احتمالاته ژنتیک چه اصطلاح خوبی گفتی.کلا دنیای جالبی  هست
موفق باشی خانوم
الهه
29 خرداد 97 16:12
سلام اجی خوبی بازم تولدت مبارک اجی طلا هم مبارکت باشه اجی کاری نکردم اجی وظیفه ام ان شاءالله که هر چی خیره همون بشه برات اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم الهه جان از لطفتگل
مادربالفعل
29 خرداد 97 19:02
سلام تولدت مبارک عزیز ایشالا همیشه خوش باشی
راستش منم اهل طلا خریدن نبودم تا من رفتم طلا خریدم بلافاصله این کمپین شروع شد همه گفتن گذاشتی گذاشتی تا طلا گرون شد رفتی خریدی ! حکایت حسنی به مکتب نمی رفت شد
بله اصلا قیمتش به خودش نمیاد
ایشالا این بار با موفقیت روبرو بشی امکانش هست توی دوران بارداری اگر خدای نکرده نقصی باشه مشخص کنن برات؟با همون آمینو یا سونوگرافی چهاربعدی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون عزیزم. تو کشور ما چیزی ارزون نمیشه پس همین حالا هم خریدن طلا بازم به نفع.البته که ما برای تجارت طلا نمیخریم و قصدمون از دو سه میلون طلا خریدن بهم ریختن بازار نیست به همین خاطر منم رفتم خریدم.
این جور که گفتن با امینوسنتز مشخص میشه.حالا دیگه نمیدونم
الهه
30 خرداد 97 8:24
سلام اجی خوبی جمعه اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه چشم
اسما
1 تیر 97 11:12
تولدت مبارک دوست گلم 
الهی صد و بیست ساله بشی
الهی این سال جدید برات پر از خبرای خوب باشه
طلا هم مبارکت باشه برای خانوم ها روحیه اساسی تزریق میکنه .
دکتر هم هر چی صلاحه اون پیش میاد مطمعن باش
 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون اسمای عزیزم.خیلی خیلی ممنون.اره طلا خیلی خوبه مخصوصا اینکه سالیان سال بود چیزی نگرفته بودم.
ان شاالله برای تو هم امسال پر از خبرهای خوب از طرف امیرعلی باشهمحبتمحبت 
باران
2 تیر 97 0:04
تولدت مبارک عزیزم 
به نظرت لازم بود الان اچ پی وی بگیری چون معمولا از کسی میگیرن که مشکوک باشه 
این دکترا الکی هزینه میتراشن 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون
اره بعداش هم خودم پشیمون شدم ولی به هر حال دادنش ضرر نداره.ما بیمه تکمیلی هستیم و هزینش رو میده بیمه
خاله ریزه
2 تیر 97 8:41
عزیزم تولدت مبارکگلمحبت
کادوی تولدت هم مبارک کاشکی ازش عکس بذاریزیبا

راستی من پاپ اسمیر ازم آزمایشگاه 60 گرفت. انگار آزاد هم حساب میشه. Hpv با همین پاپ اسمیر مشخص نمیشه یعنی؟؟؟؟؟ 
چقد برات خوشحالم که تصمیم به بارداری گرفتی. الهی شکرتمحبت برات بهترینها رو آرزو میکنم گل
 
مامان یک فرشته
پاسخ
مرررررسی خاله جان.اگه شد حتما میزارم.برگه دفترچه من رو که کند یعنی قاعدتا باید با بیمه حساب کرده باشه.نه hpv جداست و اینجا که نداشت و گفت میفرستن تهران

ممنون دوست خوبم ولی تا اوکی نهایی رو همسر بدن هنوز راه.امیدوارم زودتر احساساتش بر منطقش غلبه کنه..ممنون مهربونگلگل
سیمرغ
2 تیر 97 17:57
سلام خواهر جان
ببخش با تاخیر تبریک میگم ، ولی تو سایت الهه جون تبریک گفتم 😁
عزیزم انشالا سال دیگه این موقع یه نی نی خوشکل و ناز و سالم تو بغلت باشه 
بازم تولدت مبارک 💖🎂🎂🎁🎁🎂🎂🎊🎊🎉🎊🎊🎉🎉🎁🎂🎂🎁🎈🎈🎈🎊🎊🎊💐💐💐💐😚😚😚😚😚😇😇😇💖
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام سیمرغ عزیز.ممنون  عزیز دلم.اره دیدیم محبتت رو .ان شاالله تو هم به ارزوهای قشنگت برسیمحبتمحبتمحبت
راستی اون ور اب خوش میگذره؟خوش به حالت که در این اوضاع قمر در عقرب اینجا نیستی
الهه
4 تیر 97 11:17
سلام اجی خوبی ۶ اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ببخشید چند روزی نبودم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:11
تولدتون مبارک  باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:12
راستی ما پست جدید گذاشتیم خانومی خوشحال میشیم حضور گرمتونو تویپست جدیدمون ببینیم 
​​​​​
مامان یک فرشته
پاسخ
چشم محبت