پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

ادامه ماجرای دکتر رفتن

1397/3/6 10:50
821 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که خواهر شوهر کار بیمارستانی داره طبق تحقیقاتی که کرده اکثریت کادر بیمارستان دکتری رو معرفی کردن که فوق تخصص جنین شناسی داره و تخصصش در زمینه بارداری های پرخطر هست و از قضا این خانوم دکتر دکتری هست که من در بارداری قبلی برای ازمایشات تکمیلی پیشش رفته بودم یعنی بعد از اینکه ازمایشات غربالگری من مشکل داشت دکتر خودم من رو به این دکتر معرفی کرد و ایشون هم با یک سونوی چهاربعدی گفتن مشکلی وجود نداره.

از طرفی میدونم که حداقل در این شهر این دکتر حرف اول رو میزنه و من برای امینوسنتز هم باید پیش همین دکتر بیام و از طرف دیگه تجربه تلخ قبلی

به زور و  با هزار اشنا برای 11 تیر نوبت گرفتم یکی هم که برای 27 خرداد نوبت دارم دو تا رو میرم ببینم چی پیش میاد.مامایی که پیش همین دکتر کار میکنه میگه کل بیمارستان حساب ویژه ای براش قایلند و سزارین هاش خیلی خوبه.اما این جور که من فهمیدم یکم بی تعهده چون توی مطبش نوشته بود اگه سزارین شماا اورژانسی شود دکتر تشریف نمی اورد مگر در زمان اینکه خودش نامه داده و ساعت و روز مشخص باشه برای طبیعی هم که کلا نمیاد....راحت

خدایا چقدر ادم توی این مملکت خراب شده باید حواسش به همه چی باشه.باید مواظب باشه بچش اورژانسی به دنیا نیاد تا خانوم دکتر توی زحمت نیوفتن.9 ماه پیشش میری کلی پول میدی اخرش هم ......

البته میشه ماه 7 دکتر رو عوض کرد که اونم یکم ریسکیه اول اینکه اون دکتر قبولت کنه و دوم اینکه مشکل دیگه ای پیش نیاد

راستی توی بارداری اول چقدر راحت بودم اصلا به این چیزا فکر هم نمیکردم و چقدر زایمانم خوب پیش رفت

جقدر این روزا فکرم مشغوله.......

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 خرداد 97 11:45
انشالله همه چیز به خوبی می گذره.
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله.از دعای شما دوستان
مامانیمامانی
6 خرداد 97 11:47
انشاالله که به خوبی روندش طی بشه
توکل بر خدامحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شاالله
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 خرداد 97 12:46
خدا بزرگه . اگر زحکمت ببندد دری زرحمت بگشاید در دیگری.
خداحواسش به تمام بندگانش هست... توکلت به اون بالایی باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست عزیز.حتما همین طوره.به امیدش..
مرضيه
6 خرداد 97 16:31
نميدونم چنين دكتري رو به صلاحه آدم انتخاب كنه يا نه،‌اما سعي كن هر طور هست فكرهاي مثبت بكني و انقدر دل مشغولي نداشته باشي
من كه دلم خيلي براي تو روشنه. ميدونم كه خيلي زود مياي و هم خبر بارداريت رو ميدي و هم خبر تولد نوزاد يا شايدم نوزادهاي سالم. به دلت بد راه نده گلم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه  جان .خودم هم موندم حالا یکبار میرم پیشش تا ببینم چه جوریه...ممنون از این همه انرژی مثبتت.امیدوارم با خبرهای خوب بیای
الهه
6 خرداد 97 18:15
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همه چی درست میشه توکلت به خدا باشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله به امید خدا
اسما
8 خرداد 97 14:36
یه جا گفتی کاش برم خارج کشور دلم گرفت انگار که همسایه ایم.دلت رو صاف کن دکتر دیگه اشتباه نمی کنه و کوچولوی تو خیلی سالم به دنیا میاد
خدایا وقتی خبر خوب رو ازت بشنوم شیرینی پخش میکنم از شادی
مامان یک فرشته
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم ازت اسما عزیز.چقدر کامنتت حالم رو خوب کرد.چقدر مهربونی ها قشنگن از پشت این فضای مجازی...
ان شاالله تن خودت و بچه هات و همسرت همیشه همیشه سالم و سلامت باشه خواهر مهربونم
خاله ریزه
10 خرداد 97 12:55
ولی من همش حس خوبی دارم به این قضیه و امیدوارم . الهی که همه چی خیلی خوب پیش بره. 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست عزیزم از این همه انرژی خوبی که میدیمحبتمحبت
مادربالفعل
10 خرداد 97 23:36
سلام نمی دونم ولی مشهور بودن یک دکتر دلیل بر عالی بودنش نیست به نظرم همین کارو بکن ماه هفت دکترت رو عوض کن پیش یکی برو که آرامش داشته باشی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام گاهی وسواس زیاد داشتن خیلی بده.نمیدونم این وسواسمون طبیعی هست یا نه.عوض کردن دکتر هم یکم دردسر داره .نمیدونم چیکار باید کرد.حالا یک نوبت میرم پیشش ببینم چجوریه 
خاله ریزه
22 خرداد 97 11:44
دوستم کجایی؟ خیلی وقته نیستیاخطاشاکی

 
مامان یک فرشته
پاسخ
ببخشید خاله عزیز بیخبر رفتم و اومدم.محبتمحبتمحبت
الهه
24 خرداد 97 7:36
سلام اجی خوبی شنبه اپم تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام حتما سعی میکنم بیام پیشت.ببخشیدگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 13:32
سلام می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل
مامان یک فرشته
پاسخ
بله .چشم
نگین
27 خرداد 97 11:47
ان شاءالله خیره
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله.ممنون