پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

استارت

1397/3/1 10:12
496 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دکترهایی که میخاستم برم برای 27 خرداد بهم نوبت داد درحال گشتن بهترین ها بودم که یک دکتر دیگه هم پیدا کردم و زنگ زدم از قضا گفت امروز کنسلی دارم اگه میتونی همین الان بیا و گرنه نوبت هامون برای تیرماه.منم سریع حاضر شدم و تا همسر خواب بود رفتم خیلی سریع رفتم تو هم منشی هم دکتر برخوردشون عالی بود .خانم دکتر یک ادم مومن و خیلی با حوصله ای بود که کامل به حرفام گوش داد.از نظر وقت و حوصله ای که میزاره و بیمارستان هایی که هست خیلی خوب بود .فقط تردیدم توی اطلاعاتشه.حس میکنم خیلی سردرنیاورد از ازمایشاتمون هیچی هم در مورد امینوسنتز نگفت.فقط گفت چرا دارید فرصت های طلایی زندگیتون رو از دست میدید توکل کنید به خدا.هممون یک جوری داریم امتحان میشیم و بهتره عجله کنید چون با بالا رفتن سن مشکلات دیگه ای هم اضافه میشن.

خلاصه چک اپی نوشت و گفت قرص اسید فولیک رو شروع کنم.حالا فردا میرم ازمایش بدم.اما فکر میکنم باید صبر کنم نوبت اون دکتر هم بشه و اون رو هم برم.فقط بدی اون دکتر اینه که خیلی خیلی شلوغه.تا ببینیم چی پیش میاد

عجیب دیشب بغض داشتم و دلم میخاست گریه کنم .

//خدایا امتحان سختی گرفتی راحتی بعد از امتحان رو هم بهمون نشون بده

//خدا جونم همسر بد جور بی اعتماده بد جور زخم خورده.خودت هواش رو داشته باش.بزار دوباره اعتمادش برگرده و اینقدر سخت نگیره

//خدا جون ما هر کاری میتونستیم کردیم دیگه بیشتر از این نمیتونیم دیگه باید خودت سکان کشتیمون رو بدست بگیری.کمکمون کن

///و در اخر ممنونم از تمام دوستانی که با خوندن وبلاگم دعاهای قشنگشون بدرقه راهمون بوده

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 خرداد 97 11:13
انشالله که همه چیز ختم به خیر می شه. 
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله با دعای شما دوستان
الهه
1 خرداد 97 11:25
سلام اجی خوبی ان شاءالله خدا با صلاح و مصلحتش یه دوقلوی سالم و تپلی و صالح بهت میده اونقدر سرت شلوغ بشه تا ماهی یه بار هم نتونی بیای وبت اجی البته با صلاح خدا چشمک
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان .یعنی انقدر زیاد مینویسمزبان.شوخی کردم .ممنون مرسی از اینکه همیشه همراهمی
مادربالفعل
1 خرداد 97 11:51
سلام . به نظرم راست میگه بازم توکل کنید به خدا . به حرف دکترا هم گوش بدید  بقیه اش رو به خدا بسپارید الهی که موفق باشید ....همه چی دست خودشه نفع و ضرر ماو کمی و زیادی همه چی دست خودشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم...امیدمون تنها به خودشه .دیگه کاری از دستمون برنمیاد..ان شاالله با دعای شما
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
1 خرداد 97 15:48
عزیزم انشالله هر چی خیره واست پیش بیااااد 😍😍😇😇
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.ان شاالله
باران
1 خرداد 97 20:57
منم میگم توکل بر خدا کن وشروع کن کاری که من الان دارم میکنم چون بارداری منم ریسکیه ولی دارم دوباره امتحانش میکنم 
مامان یک فرشته
پاسخ
چاره دیگه ای نیست.یا باید قید بچه رو زد یا ریسک کرد.امیدوارم این بهترین ریسک زندگی هر دوتامون بشه
الهه
2 خرداد 97 20:13
سلام اجی خوبی نه اجی پست های تو اتفاقا کوتاهه اجی چون دیدم که میگم پس منتظر اون نی نی ها هستم خجالت
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.اره میدونم شوخی کردی.ممنون ازتمحبت
خاله ریزه
3 خرداد 97 9:56
خدایا شکرت جشنمحبتمحبت
به نظر منم صبر کن تا نوبت اون یکی دکترت. بهتره با اون هم یه مشاوره کوچیک داشته باشی. 
امیدوارم با این بارداری و تولد یه فرزند سالم همسرت اعتماد کاملشو به دست بیاره. خدا کمتون کنه داشتن استرس برای شما و همسرت خیلی طبیعیه. اما انرژی مثبت به همدیگه بدید تا راه براتون کوتاه و لذت بخش باشهمحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزدلم.ان شاالله همه چی خوب پیش برهگلگلگلگل
مرضيه
6 خرداد 97 16:28
اگه قابل باشم حتما برات دعا ميكنم عزيزم.توكلت به خدا باشه. انشالله كه اينبار همه چي خوب پيش ميره.
شما نهايت تلاشتون رو كرديد،‌بقيش رو بسپريد به خودش
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم .حتما که قابل هستی مخصوصا الان که به خدا نزدیکتری..