پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دکتریجات

1397/2/27 11:32
534 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه برای معده دوباره رفتم دکتر تصمیم گرفتم دنبال یک دکتر زنان خوب هم بگردم و ازمایشات رو بهش نشون بدم و یک چکاپ برام بنویسه.خیلی توی اینترنت گشتم اما واقعا نمیدونم کدوما خوبن.همون دوتا دکتری هم که در بارداری قبلی رفته بودم جز خوبها بودن مثلا.یکیشون خیر سرش فوق تخصص جنین شناسی داره.

یک دکتر رو انتخاب کردم و رفتم نوبت نداد گفته باید اخر اردیبهشت برم برای خرداد نوبت بگیرم همسر هم در این زمینه خیلی حساس شده همش میگفت کیه کجاست و چجوریه.......

نمیدونم خیلی دست و دلم میلرزه گاهی از رفتن این راه پشیمون میشم و گاهی مصمم.همش میگم خدایا چی میشد یک بچه حاضر و اماده بهمون میدادی که مال خودمون بود بدون بارداری اینقد از این فکرا میکنم که دو سه باری خواب دیدم یک نوزاد اوردن بهم میدن میگن این بچه تو هست خخخخخ.منم  از تعجب شاخ درمیارم.کی کجا چجوری.....

دلم میخاست شرایط رفتن از ایران رو داشتیم و مهاجرت میکردیم.حداقلش از نظر پزشکی خیالمون اونجا راحت بود. هم اینکه جداقل برای بچه ای که داشتیم اینده ای وجود داشت.اما منی که زبان بلدم سابقه کاری ندارم و همسر که رزومه خوبی داره مدرک معتبر زبانی نداره و وقتش رو هم برای گرفتنش نداره...نمیدونم شاید هم روزی جور بشه و ........

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 اردیبهشت 97 12:13
انشالله اینده ای روشن در پیش دارید.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.با دعای خیر شما دوستان
الهه
27 اردیبهشت 97 17:49
سلام اجی خوبی اینو بدون واسه خدا کاری نداره یه بچه سالم دادن بهت اجی بسپار به خدا توکل کن به خودش اجی یه روزی میاد عکس نی نیتو میزاری برامون مطمئن باش این اتفاق میفته اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان .ان شاالله.با دعای شما دوستان خوب
marzi
28 اردیبهشت 97 12:48
اتفاقا منم این روزا خیلی این فکر رو میکنم که کاش یه بچه سالمو حاضر و آماده گیرم میومد و من خلاص میشدم از رنج بارداری نافرجام و درد زایمان و سقط و اینها. اووووف چقد خوب میشد.  
مامان یک فرشته
پاسخ
خدایی برای من که این چیزها نبود اما پر از ویار و خستگی ودرد و حالت تهوع بود تا روز اخر.از اون طرف استرس زایمان زودرس رو هم دارم و استرس سالم بودن و یک عالمه فکر و خیال و استرس دیگه. اما یک بچه آماده نمیدونی توی خواب چه کیفی میداد.یک دفعه یک نی نی گوگولی بدن بگن مال خودته....ان شاالله نصیبت بشه...روزی دوتاییمون
الهه
28 اردیبهشت 97 14:18
سلام اجی خوبی تو این پستت در مورد معده ات حرفی نزدی الان خوب شدی؟؟؟ روزه میتونی بگیری اجی؟؟؟؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ببخشید یادم رفت بگم.رفتم دوباره دکتر.گفت داری بهتر میشی اما همچنان باید دارو بخوری تا کاملا زخم خوب بشه و برنگرده و باز هم باید پرهیز کنم.نه عزیزم  روزه نمیگیرم.برای زخم معده گرسنگی اصلا خوب نیست
خاله ریزه
29 اردیبهشت 97 11:17
خیلی خوشحالم که تصمیمتونو برای بارداری گرفتینمحبت امیدوارم بهترینها براتون پیش بیاد و یه بارداری آروم و بدون استرسی رو تجربه کنی و در نهایت فرزند سالم و صالح به دنیا بیاریبوسمحبت در مورد دکتر هم بالاخره باید یکیشونو انتخاب کنی. ولی این بار بیشتر از قبل حواست باشه اگه به چیزی شک کردی حتما جای دیگه هم برو تا مطمئن بشی. مهاجرت هم خیلی خوبه. اما سختیهای خودش رو هم داره.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزممرسی از دعاهای قشنگت اره .باید این شک و دودلی ها رو کنار بزارم.توکل به خدا.امیدوارم همه چی خوب و سریع پیش بره.خیلی این روزها رو اسلوموشن هست کارامون و روزها در حال سبقت گرفتن از هم