پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دکتر

1397/1/21 9:18
708 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم دکتر .گفت باید اندوسکوپی بشی.چون من ناهار دیر خورده بودم گفت برو نه شب بیا.شب با کلی استرس رفتم طوری که دستام میلرزید.خیلی سخت نبود قابل تحمل بود تشخیص زخم اثنی عشر و ورم معده داد.با کوهی از قرص برگشتم.فعلا که قرص ها خیلی اذیتم میکنن.تا ببینیم بعد چی میشه.دکتر میگفت با اینهمه درد چرا زودتر نیومدی.

من طاقت دردم خیلی بالاست.یعنی اگه نمیترسم از اتفاقات بدتر به زودی ها بازم نمیرفتم دکتر.حالا فهمیدم این طاقت درد داشتن میتونه یک عیب باشه.یادمه وقتی درد زایمانم هم شروع شده بود پرستار میگفت تو درد داری و هیچی نمیگی.فقط چشمام رو میبستم..................

در اخر وقتی این دکتر ازم پرسید اضطراب و استرسی داری و من قضیه دخترم رو گفتم گفت برا چی ناراحتی نه خدا بخیله نه تو پیرزن.دوباره بچه دار میشی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پریسا
21 فروردین 97 10:00
سلام عزیزم خوبی دوستم سال جدید مبارک وااای شنیدم اندوسکوپی خیلی درد داره بلا دوره هیچی نیست معده درد فقط باید پرهیز غذایی داشته باشی چه خوب تحملت زیاده منم تحمل دردم زیاده
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جون.از این ورا..خوبی؟ درد که نداره ولی حس بدی داری.اره الان کلی پرهیز دارم...گاهی خوب نیست بیماری پیشرفت میکنه و ما جدیش نمیگیریم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
21 فروردین 97 10:08
سلام عزیزم. انشالله بلا دوره.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامان خانم.ممنون عزیزم.سلامت باشی
الهه
21 فروردین 97 12:31
سلام اجی خوبی میفهمم حالتو اجی منم‌ معده دردو تجربه کردم و برام عادیه البته مال من فقط حساسیته اجی درد بگیره بدون دارو خوب میشه ان شاءالله تو هم خوب میشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
اره خیلی درد بدیهبازم خداروشکر که مشکل خاصی نداری.یکم باید رعایت کنی.ان شاالله که خوب خوب بشی
marzi
23 فروردین 97 20:10
سلام مرضی جون.ممنون.تو خوبی؟ موقع زایمان من نمیدونستم وقتی من میرم توی اتاق عمل دکتر به همسرم که پشت در بوده میگه احتمال 5 درصد بچتون مشکل داره البته اون از خدا بی خبر برای اینکه استرس نده گفت 5 درصد وگرنه خودش هم میدونست که 95 درصده نه 5 درصد. کسی که تاکید میکنه حتما حتما بچتون رو ببرین دکتر همراه با ازمایشات بارداری حتما میدونسته مشکلمون ژنتیکی بود مشخص شده اما اقدام نه چون هنوز باید به چند تا دکتر نشون بدم ببینم کار دیگه ای نباید انجام بدیم.فعلا هم که درگیر قرص و دارو هستم. خط اخر اون پست رو دکتر معدم بهم گفت فکر کنم اشتباه متوجه شدی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام بانو. خوبی؟ بلا ازت دور باشه. ان شالله زود خوب بشی. میگم یه سوال. مگه موقع زایمانت میدونستی بچه ات مریضه؟ درمان به کجا رسید؟ برای بارداری اقدام میکنی؟ ان شالله زودی نتیجه خیر ببینی.
باران
25 فروردین 97 23:07
وااای تو هم معده ات داغونه  مال منم  همش مال خوشی های روزگاره  به دکتره میگفتی اره برا تو حرف زدن اسونه   
مامان یک فرشته
پاسخ
اره  کلا خیلی ضعیفه معدم...دقیقااااادلشکستهروزگاری که انقدر درگیر بودم که نمیفهمیدم غذا خوردن یعنی چی.خواب اسوده چطوریه .ووو
خاله ریزه
29 فروردین 97 12:14
ای باباخطا امیدوارم زودتر به بهبودی کامل برسی.اما عزیزم همیشه درد نشونه یه چیزی هست بهتره از این به بعد بیشتر به این آلارما توجه کنی. محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
اره یادته بهت میگفتم معدم مشکل داره؟ اخه بعضی از دردهای من منشا عصبی دارن و خودم اینو میفهمم تشخیص این دو از هم کار سختیه