پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

همه چیز از همه جا

1396/11/29 10:38
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقت روزهای خیلی شلوغی بودن یک هفته ای که همسر نبود و من بودم کلی وسیله تعمیری و کلی جاها که باید میرفتم یکیش بهزیستی بود برای اینکه ببینم چیزی از هزینه ازمایشمون رو میدن یانه .یکی دو هفته هست که دارم بالا و پایین میزنم کلی اشنا پیدا کردم ولی هنوز جوابی نگرفتم.فردا هم باید برم اگر اوکی شد که هیچ اگر نشه دیگه باید قیدش رو زد مثلا اسم این بخش از بهزیستی بخش ژنتیک و پیشگیری از بیماری های مادرزادی هست ولی عملا فقط دکوره

به خاطر همین کارها امسال یکم از خونه تکونی عقب افتادم که باید در این چند روز یکم جبران کنم

همسر هفته اول عید کشیک هست و مادرشوهر و خانواده میرن مسافرت و این یعنی اینکه هفته اول رو باید اینجا بمونیم تنهای تنها.قصد مسافرت هم نداریم مگر اینکه جور بشه بریم پیش خانواده.الان سه چهار سالی هست که عید اونجا نبودم. البته من موندن اینجا رو هم دوست دارم چون کرمان موقع عید مسافر زیاد داره و حال و هوای خیلی خوبی داره عیداش به علاوه اینکه هواش عالیه..البته الان هم کاملا هوا بهاری و دو سه روزی هست که دیگه خبری از بخاری و پالتو نیست و میشه قشنگ اومدن بهار رو حس کرد.

میخاستم این هفته برم پیش خانواده که به خاطر همین کارهای بهزیستی کنسل شد.

راستی جواب ازمایش من هم اومد ژن بیماری دخترکم مشخص شد و این یعنی بیماریش قطعا ژنتیکی بوده.الان باید روی خون همسر ازمایش کنن که جواب قطعی بدن اون هم یک ماهی طول میکشه....خیلی غم انگیزه وقتی فکر میکنی که من باید این ژن رو از مامانم به ارث برده باشم همسر هم همزمان از مامانش گرفته باشه اون وقت از هر دو ژنی که من دارم ژن معیوب و از هر دو ژن که همسر داشته ژن معیوبش به دخترک نازم برسه و باعث بیماریش بشه خیلی پیچیده و عجیب و غریبه ..با احتمال 25 درصد بیماری اون هم در بچه اول رخ بده

جوابش از خیلی از جهات کمکمون کرد اینکه دیگه نباید دایم به این فکر کنم که ممکنه من کاری کرده باشم که رونیام اینجوری شده باشه همش فکر میکردم شاید ندونسته قرصی خوردم شاید جایی رفتم شاید برای مایکروفر بوده شاید برای سرماخوردگی بود که من داشتم و هزاران فکر دیگه

اما سخته اینکه فکر کنی این احتمال ممکنه در بارداری های بعدی و بعدی خدایی نکرده اتفاق بیفته و تو مدام مجبور باشی به سقط..........

فعلا منتظر جواب ازمایش همسریم بعد از اون باید به چند تا دکتر نشون بدم و نظرشون رو بپرسم تا ببینیم خدا چی میخاد.

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساعت نیک
29 بهمن 96 11:10
به امید خدا امیدوارم به خواسته ی دلت برسی و مشتری خودم شی به زودی تندرست و دلشاد باشی همیشه 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.ان شاالله همه به خواسته های دلشون برسن.
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
29 بهمن 96 13:27
خواهر گلم همه چی درست میشه خدا بزرگه توکلت فقط به خداوند بزرگ باشه...محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
تنهاترین و بهترین کاری که میتونیم الان بکنیم.حتما دعای شما دوستای عزیز هم پشت سرمون هست..ممنونم ازت
الهه
29 بهمن 96 17:39
سلام اجی ان شاءالله هر چی خیره همون بشه برات و عید هم بری پیش خانواده ات اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ان شاالله.ممنونم ازت الهه جان
مرضيه
30 بهمن 96 14:59
يك نظر طولاني نوشتم پريد... اي بابا حالا دوباره كوتاهترشو تكرار ميكنم. خدا رو شكر كه حداقل دليل آسموني شدن فرشته كوچولوت رو فهميدي.... خواهر من كه از دنيا رفت مادرم هزار و يك دليل مياورد كه شايد كمكاري اون بوده اما ما بچه ها شاهد بوديم مادرم چظور شب و روز پاي خواهركم ايستاد. الان از يادآوريش بغضم گرفته....مادر من مثل تو هيچوقت اين شانس رو نداشت كه بفهمه هيچ تقصيري متوجه اون نبوده اما خدا رو شكر كه تو حداقل اين موضوع رو فهميدي. نگران نباش عزيزم، انشالله تو زايمان بعدي با چشم بازتري ميريد جلو و فرزند سالمي به دنيا مياري. هرچه زودتر انشالله. توكلت به خدا باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ای بابا چرا بپره!!!!!! خوشم میاد از پست گذاشتن یا نظر دادنت کامل و با جزییات مینویسی ممنون مرضیه جان دقیقا همین طوره مرضیه جون.حال مامانت رو خوب میفهمم.بعضی موقع ها به مرز دیوونگی میرسی از بس دنبال دلیل برای محکوم کردن خودت میگردی.البته از یک نظر تقصیر ما نبوده ولی اگه از یک بعد دیگش نگاه کنی ما  مشکل داشتیم که باعث شد اون بچه اون طور عذاب بکشه نمیدونم چطور باید خودمون رو تبرئه کنم خدا به مامانت صبر و ارامش بده.ایشون دخترش بزرگتر بود و حتما حتما خیلی خیلی براش سخت تر بوده.به قول یک نفر داغ فرزند مثل یک سیخ کباب نگهت میداره اما با چی با یک سیخ داغ که وسط سینت فرو رفته 
خاله ریزه
3 اسفند 96 12:32
خسته نباشی عزیزم. تنهایی سختت نیست ؟ کاشکی یکی از نزدیکانت میومد پیشت تا تنهای تنهای نباشی. امیدوارم یه اتفاق خوب تو زندگیتون رخ بده و یه چیزی شبیه معجزه براتون پیش بیاد . برای خدا هیچ چیزی غیر ممکن نیست. از صمیمیم قلبم براتون بهترینها رو آرزو میکنم دوست خوبممحبتمحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون خاله عزیز...منظورم از تنهای تنها این بود که جایی نیست که بریم یا کسی نیست که بیاد پیشمون وگرنه کشیک همسر طوری نیست که نباشه خونه هست ولی باید خارج از شهر نره وبه قولی ان کال باشه ممنون عزیزم مطمئنم این بار از دعاهای خالصانه شما اتفاق های خوبی میوفتهمحبتمحبتمحبتمحبت
marzi
3 اسفند 96 15:45
سلام بانوی عزیز. خسته نباشی. ان شالله کارهات خوب پیش بره. چه خوب که بالاخره جواب آزمایش اومد و ژن معیوب مشخص شد. من پیشنهاد میکنم از روش آی وی اف و پی،جی دی استفاده کنید. اگرچه که هزینه اش زیاده ولی در عوض مطمئن میشین که جنینی که تو رحمت میذارن کاملا سالمه و دیگه مشکلی براش پیش نمیاد. از سقط درمانی هم جلوگیری میکنه. من تجربه سقط های زیادی رو دارم واقعا اون روش آی وی اف و اینها میارزه به این همه درد و رنج ناشی از سقط. ان شالله دفعه بعد فرزندت رو سالم در آغوش میگیری و بزرگ میکنی و‌ به ثمر میرسونی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرضیه جان.خوبی؟ ممنون عزیزم.تو هم شروع کن مطمئن باش هیچ کس نمیتونه حال ما رو جز خودمون خوب کنه نمیدونم واقعا چیکار باید کرد البته جواب رو به چند تا دکتر زنان باید نشون بدم تا باز موقع بارداری نگن باید اینکار رو میکردی چرا نکردی و..... و شاید حداقل برای بار اول بدون ای وی اف امتحان کنم اخه میدونی شانسش 25 درصده..حالا بازم نمیدونم البته میدونم که سقط خیلی خیلی سخته برای منی که فوبیا زایمان دارم.. فعلا برای بعد هیچ تصمیمی نگرفتیم منتظر جواب ازمایش همسریم ممنون از کمکت حتما بهش فکر میکنم امیدوارم برای تو هم اتفاق های خیلی خوبی بیوفته درست مثل من در اوج اوج ناامیدی
نیسا
9 اسفند 96 11:02
هر وقت به دختر آسمونیت فکر می کنم تمام وجودم پر از بغض میشه.  ان شاالله که خدای مهربون یه یچه ی سالم بهت عطا می کنه. دعا می کنم هر چیزی که از خدا می خوای بهت بده. 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم نیسای عزیزم.چه میشه کرد هر کی تو زندگی دردها و غم ها و مشکلاتی داره فقط باید باهاشون کنار اومد.امیدوارم مشکلات تو هم به زودی حل بشه
الهه
11 اسفند 96 11:16
سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم‌
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه الهه جان