پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خاطره ها

1396/11/14 12:32
925 بازدید
اشتراک گذاری

9 اذر 82 بود که همسر رسما اومد خواستگاری..البته که از قبل من در جریان قصدش بودم ولی موقع خواستگاری واقعا نمیدونستم این دفعه قصد اومدن خاله و پسر خاله به خونمون چیز دیگه ای هست.همسر اون زمان 24 سالش بود و هنوز چند ماهی از سربازیش مونده بود دو سه روزی بودن و رفتن و نامزدی ما رسمی شد. اون موقع هنوز موبایلی نبود و افراد خیلی خاصی داشتن و قیمتش اون زمان چیزی در حدود 800 -900 هزار تومن بود فکر کنید که سکه تمام 80 هزار تومن بود و از اونجایی که همسر سربازیش در جزیره ای در جنوب کشور بود برای یک تلفن زدن معمولی باید دو سه ساعت رو در مخابرات منتظر میموند با این حال حداقل روزی یکبار رو زنگ میزد اما عشق ما دو نفر نامه نوشتن بود از ماه اذر تا اردیبهشت که سربازیش تموم شد بالغ بر سی چهل تا نامه از هم داریم و مرتب برای هم از حس و حالمون مینوشتیم.یادش بخیر.........

حالا بعد از گذشت 14 سال من هنوز هم همه اون نامه ها رو دارم و هر سال موقع خونه تکونی و تمیز کردن کشوی مربوطه دوباره شروع میکنم به خوندن اون نامه ها و گریه میکنم.........

نمیدونم که الان دوست داشتم دوباره برگردم به اون زمان یا نه .چون اون زمان هم در عین حال شیرین بودن پر از ترس و نگرانی بود مخصوصا که همسر هیچ شغلی نداشت و نمیدونستیم کی و کجا و چجوری میتونه بره سرکار.هیچی نداشتیم

اما جنس نگرانی های اون موقع با الان فرق میکرد.چقدر هر دومون تغییر کردیم نگرشون به زندگی عاقلانه تر شده تا اینکه احساسی تر باشه و چقدر دغدغه های اون زمانمون الان سطحی دیده میشه

خدایا شکرت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهه
14 بهمن 96 14:31
سلام اجی خوبی ماشالله ان شاءالله همیشه خوشبخت و سلامت باشین اجب کنار هم 
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان
اسما
15 بهمن 96 1:37
عزیز دلم چه عشق خوبی همسرت سرباز بود پس مهم این محبته که نذارین کم رنگ بشه میدونم سختی زیاد دیدین عوضش همدیگه رو دارین  جواب اون آزمایش که فرستادین آلمان کی میاد؟ مامان فرشته جون برام خیلی عزیزی به فکرتم همیشه
مامان یک فرشته
پاسخ
اره قشنگ بود...نه اسما جان هنوز جوابش نیومده...مرسی عزیزم.لطف داری ان شاالله سلامت باشی در کنار بچه های گلت و همسرت
الهه
15 بهمن 96 8:16
سلام اجی خوبی ۱۷ اپم وقت داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ..ممنون.چشم
خاله ریزه
16 بهمن 96 15:42
وای نامه های عاشقانهبغل کاشکی ما هم داشتیم از این چیزا و اینطوری گاهی یادآوری روزگار عاشقی بود برامونزبان انشا الله همیشه خوش و سلامت باشین و به آرزوهای طلائیتون برسین باهم .محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
اااا شما نداشتین.ما پس مال زمان دقیانوسیم..خخخخ ممنون دوست عزیز و مهربون.ایشالا شما هم در کنار همدیگه شاد و سلامت و عاشق باشید
marzi
17 بهمن 96 15:09
چه جالب بود خاطراتت.  آخیییی. یاد خودم و همسری افتادم. ما از سال 83 - 84 بود که همسری اومد خواستگاریم. ما هم بزحمت باهم حرف میزدیم. نامه مینوشتیم. یادش بخیر...
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جون.چه جالب پس شما هم نامه نگاری داشتین..واقعا یادش بخیر
مرضيه
18 بهمن 96 15:28
آخي من عاشق نامه نوشتن بودم... البته به اقتضاي زمانه نشده من و همسر به هم نامه بديم اما يه وقتهايي كه توي تلگرام برام از زبون خودش متن عاشقانه مينويسه يا يه شعر ناشيانه برام ميگه كلي ذوق ميكنم. چقدر سخت بوده روزهاي اول نامزديتون، اينكه از نامزدت دور باشي و براي يه تماس ساده انقدر بايد دردسر بكشي خيلي سخته اما به قول تو عشق اين حرفا برش نميداره... حيف كه با افزايش سن خود به خود شور و هيجانات جووني كمتر ميشه. كاش ميشد هميشه همونطوري ميمونديم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره خوبیش اینه که موندگار میشه.سخت بود وشیرین‌.ان شاالا همیشه عشقتون پایدار باشه در کنارهم
مرضيه
18 بهمن 96 15:29
راستي عزيزم رمز پست اين من نيست  البته بعد دو سه روز حذفش ميكنم احتمالا
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی مرضیه جان.راستش گفتم شاید دوست نداشته باشی بدی.ازت نخواستم ولی هر چی رمز رو زدم قبول نکرد
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
21 بهمن 96 9:54
انشاالله همیشه خوشحال و شاد و خوشبخت بشید در کنارهم....محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیز دلم ...شمت هم همینطور..شاد و سلامت باشید همیشهمحبتمحبت
الهه
27 بهمن 96 9:42
سلام اجی خوبی ۲۹ اپم تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه الهه جان
باران
27 بهمن 96 17:04
نامه نگاری  هی یاد بخیر چه دورانی داشتیم  کاش میشد برگشت به اون روزا 
مامان یک فرشته
پاسخ
پس شما هم داشتین..اره دوران خوبی بود یادش بخیرواقعا
خاله ریزه
28 بهمن 96 13:28
دوست خوبم ساکتی؟!!! بیا حاضریتو بزن عزیزم محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
خندهخندهخندهخنده حرف زیاد دارم ولی نمیدونم چرا نوشتنم نمیادمحبتمحبت