پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برف

1396/11/8 12:48
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

در حالیکه اکثر استان های کشور برف اومده و خیلی ها گرفتار برف شدن  در جاده ها اینجا هوا بهاریه بهاریه تا جایی که دیشب موقع خواب ما بخاریمون رو روشن کردیم.نه اینکه کرمان هواش مثل بندرعباس گرم باشه اصلا این طور نیست بلکه کلا کرمان  با همه جا ساز مخالف میزنه اینجا معمولا چند روز بعد هوای سردش میاد وقتی که کل کشور رو به گرم شدن میره

چند وقت پیش هم اینجا برف اومده بود درحالیکه کل کشور خبری از برف و سرما نبود.

دیشب همسر باید میرفت ارومیه و یک هفته ای باید اونجا میبود ولی پروازش به خاطر بدی فرودگاه مهراباد کنسل شد و موندنی شد فکر کنم افتاد برای هفته دیگه.خیلی نگران بودم اخه یک قسمتیش رو باید با تاکسی میرفت که توی اون برف خیلی خطرناک بود..کلی هم برنامه ریخته بودم برای این چند روز که به بعدا موکول شد.راستش یک دو کاری میخام روی صورتم انجام بدم یکیش خط چشم  اون یکی هم چند تا خال روی صورتم رو میخاستم بردارم حالا ببینیم تا کی بختش باز میشه

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
8 بهمن 96 14:15
منم دو هفتس دارم واسه اخر هفته برنامه می ریزم و هیچ، شوهری  هفته پیس می گفته جمعه بارندگیه! والا تا دیشب که هوا خوب بود، فقط دیشب یه کم برف اومد!خنده
مامان یک فرشته
پاسخ
پس این همه برف کجا ها اومده؟؟؟ ان شاالله به کارات برسیچشمک
باران
9 بهمن 96 14:05
استان ما هم امثال چنگی به دل نزد برف وبارونش وسردی هوا خیلی زیاده  منم هاشورم ترمیم میخواد نمیدونم چرا حسش نیس برم انجام بدم  خط چشم خیلی چهره رو تغییر میده حتما انجام بده اما برو جای مطمین چون قسمت حساسی از بدن هست 
مامان یک فرشته
پاسخ
ای بابا شماها دیگه چرا؟غرب که میگفتن خیلی برف اومده کرمانشاه هم همین طور برو انجام بده چون لازمه اره امیدوارم خوب بشه و راضی باشم
الهه
9 بهمن 96 16:18
سلام اجی خوبی ان شاءالله که هوای شهر شما هم عالی میشه اجی قسمت نبوده همسرت بره اجی اون دو کار رو هم قبلش تحقیق کن در موردش اجی عوارضی نداشت انجام شون بده اجی باز هر جور صلاح میدونی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام..ممنون الهه جان .ان شاالله همه جا بارش داشته باشیم حداقل توی این دو ماه باقی مونده
اسما
11 بهمن 96 15:10
سلام عزیزم خوبی؟ من عاشق هوای بهاری ام اما الان که تو شهرمون هوا بهاری میشه احساس میکنم دروغکیه دلم میگره خوبه همسرت نرفت تو برف خطرناکه . راستی خط چشم خیلی خوبه ادم رو سرزنده میکنه ابروهات مال خودته یا هاشور و... زدی؟ خالها رو با احتیاط بردار بعدا برات مشکل نشه  برا روحیه هم خیلی خوبه این تغییرات
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون.تو خوبی؟ اره اصلا بهار به وقتش قشنگه میخاست همسرم بیاد خوی.اره خوب شد نرفت ابروهام هاشوره.بعضی وقتها گیر دادن به خودمون لازمهچشمک
خاله ریزه
16 بهمن 96 15:39
اینجا هم با اینکه سرد سیره ولی ما برف زیادی نداشتیم مثل سالهای قبل ولی سرمای خیلیییی شدیدی داشتیم دمای -16 درجه رو داشتیم . به به !! میخوای خوشگلاسیون کنی جشنمحبت خیلی هم عالی. منم تو فکرشم ولی نمیدونم کدوم راه بهتر از همست!
مامان یک فرشته
پاسخ
اااا خاله عزیز چرا من فکر میکردم تهران زندگی میکنی؟؟؟ -16 درجه خیلی زیاده مواظب خودتون باشید..این چند روز اینجا حسابی بارون اومد بعله رفتم خط چشم رو انجام دادم خداروشکر راضیم