پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

پنالتی میزنه

1396/11/4 12:15
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقت انقدر از بی حواسی دیگران ضربه خوردم که دیگه کلافه شدم.اینها فقط چند موردشون هستن

وقتی داشتیم میرفتیم ارومیه رفتیم راه اهن تهران که ماشینمون رو تحویل بگیرم مسئول مربوطه گواهینامه خواست همزمان با ما یک اقای دیگه ایی هم اومده بود که مسئول مربوطه همزمان کار ما دو تا رو انجام میداد.بعداز احراز هویت گواینامه ما رو میده به اون اقا اشتباها

من همون جا شک کردم و به اقای همسر گفتم که گواهینامه اون اقا رو چک کن چون به نظرم اومد عکس تو روش بود.اون اقا داشت از در خارج میشد که ما بهش گفتیم ببخشید گواهینامتون رو درست گرفتید که دیدیم بله گواهینامه همسر دست ایشون بود.تصور کنید که اگه اون اقا میرفت ما توی تهران زمانی که باید چندین ساعت رو توی جاده باشیم بدون گواهینامه و اینکه چطور اون اقا رو پیدا کنیم

ددومین مورد پند شب پیش بود  که رفتم داروخونه امپول ویتامین ب بگیرم اون فروشنده هم پرسید ایرانی یا خارجی من هم تاکیید کردم که حتما خارجی باشه وقتی اومدیم خونه دیدم که ای دل غافل پول خارجی رو گرفته ولی امپول ایرانی داده و روش با افتخار نوشته شده ساخت ایران .انقدر حرصی شده بودم ولی چون خیلی راه بود منصرف شدم از بردن و پس دادنش

بار اخری هم که میخاستم از پیش خانواده برگردم رفتم بلیط قطار بگیرم و خانوم مسئول پرسید ویژه خواهران بزنم و من هم گفتم اره حتما

وقتی اومدم و داخل قطار نشستم دیدیم بله اقا هم در کوپه داریم و ایشون فقط برای قشنگی سوال پرسیدن از من و عادی برام زدن

و اخریش اینکه کتاب زبانم رو دادم یکی از بچه ها بنویسه از روش توی کلاس.ایشون هم کتاب خودش رو اشتباهی به من دادن و من الان دو سه جلسه میرم کلاس و ایشون تشریف نمیارن هیچ تلفنی هم هیچ کس ازش ندارههههههههههههه

یعنی توی این کشور خودت مسئول تمام کارها هستی خودت باید داروت رو با نسخه چک کنی(حتما حتما این کار رو انجام بدین.چند بار برای خودم پیش اومده) خودت بلیط تاریخ ساعت و همه چی اون رو دوباره چک کنی.اگر وسیله ای میخری حتما دوباره سایزش و رنگش رو چک کنید و خلاصه خودتون حواستون جمع باشه .ملت .............پنالتی میزنه 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 بهمن 96 12:26
ای گفتید. این جور مواقع ادم دلش می خواد کله طرف رو بکنه! منم چند روز پیش حالم خیلی بد بود با جه زجری از جا بلند شدم رفتم رکتر که واسم ازمایش کامل بنویسه، چقدر تو نوبت بودم، چقدر الاف شدم اخرش که رفتم ازمایشگاه مسول از مایشگاه گفت که تاریخ ماه بعد رو زده برو درستش کن، تازه ازمایش ها رو هم دکتر نصفه نیمه نوشته بود! ای که دلم می خواست بشینم های های گریه کنم.گریه
مامان یک فرشته
پاسخ
اره دقیقااااااا چرا گریه در این مواقع باید دلت بخاد اون دکتر رو بزنی لهش کنی...ادم های بی مسئولیت میفهممت 
الهه
5 بهمن 96 11:01
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم خدا همه مونو به راه راست هدایت کنه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره ان شاالله

5 بهمن 96 16:18
همه جای دنیا همینه توی سوئد هم همینه رادین مریض شده بود رفتیم دکتر یک ساعت اونجا منتظر بودیم آخرش هم دکتر رفت برای شام اصلا به فکر بچه نبود حالا این بچه رو معاینه کنم بعد برم شام بخورم..آخرشم بچه از حال رففت دوباره سه ساعت دنبال دکتر و دوا درمون گشتیم خلاصه هیچ کس توی دنیا به فکر بقیه نیستقهر
مامان یک فرشته
پاسخ
همه جای دنیا که این طور نیست البته در مورد سوئد یک جای دیگه هم شنیده بودم.یکی از اشنایان توی کانادا زندگی میکنن .مادرشون مریض بوده میبرنش بیمارستان.میگفت مامانم رو ازمون تحویل گرفتن و به ما گفتن بشینید همین جا.بعد از یک ساعت اوردنش و گفتن این عکساش این ازمایشاتش و این هم داروهاش.میتونید ببرینش خونه.حالا اگه ایران همراهی نداشته باشی که همون اول کار میمیری.جون ادم ها خیلی جاها ارزش داره 
الهه
6 بهمن 96 8:51
سلام اجی خوبی ۸ اپم اجی وقت ازاد داشتی و تونستی بهم سر بزن ممنونم 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اومدم پیشت
مادربالفعل
7 بهمن 96 19:06
اوضاع دکتر مکتر که داغونه باید خیلی مراقب بود ولی چند وقت پیش از یه آشپزخونه فسنجون با مرغ خواست اشتباهی زرشک پلو دادن همسرم گفت اشتباه دادین گفتن نه درست دادیم خودتون گفتید بغل دستی گفت راس میگه فسنجون می خواست خلاصه عوض کرد فسنجون داد اورد خونه دیدم با گوشت داده حالا من فسنجون با گوشت اصلا دوس نداشتم اونقدر کفری شدم ازشون تازه گرونتر هم بود
مامان یک فرشته
پاسخ
حرص اورترین قسمتش همینه که تاکید داری روی یک چیزی ولی اونا باز کار خودشون رو میکنن...اینجا واجب بود غذا رو بکوبونین توی صورتشخندونک ولی فسنجون با گوشت هم خوشمزه هست امتحان کن
خاله ریزه
8 بهمن 96 11:37
خدا به داد مردم مملکتمون برسه با این همه وجدان کاری غمناکغمناک
مامان یک فرشته
پاسخ
اره دقیقا مخصوصا در جاهایی که یک اشتباه به قیمت جون طرف تموم میشه..