پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خونه تکونی

1396/10/25 12:12
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای هست که استارت خونه تکونی زده شده این روزا در حد تمیز کردن داخل کمد ها و کابینت ها میگذره تا به مراحل اساسی برسیم دلم دوباره یک سفر خارج از کشور میخاد برای عید که امسال بودجش نیست و فکر نمیکردم بشه امید داشت.

از عید موندن توی کرمان یا رفتن پیش خانواده به شدت بیزارم دلم میخاد عیدها جایی باشم که اصلا حال و هوای عید رو نداشته باشه

امسال به شدت دارم وسایل اضافه رو دور میندازم برخلاف سالهای پیش..دلم میخاد خیلی زندگیم جمع و جور باشه مدرن کاربردی و خلوت نه اینکه هزاران چیز بی استفاده و تزیینی  داشته باشم  در این راستا هم همه گلدون های مصنوعی و تزیینات رو جمع کردم ولی بازم احساس شلوغ بودن دارم.چقدر ما ایرانی ها خودمون رو درگیر خرید وسایل خونه ای میکنیم که سالیان سال هم ازش استفاده نمیکنیم.

 

** بیایید از این بعد پولهامون رو خرج شادی و تفریحمون کنیم تا اینکه کابینت هامون رو پر کنیم از ظرف ها و وسایلی که در این عصر که رفت و آمدها به شدت کم شده سالیان سال هم مورد استفاده قرار نمیگیرن و یا خرید خیلی چیزهای اضافی دیگه....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

باران
25 دی 96 13:57
از همین الان زود نیس؟ من تازه اسفند شروع میکنم خخخ ​​​​​کاملا موافقم باهات اینهمه وسایل الکی میخریم که خیلی وقتها ازشون استفاده هم نمیکنیم کاش صرف شادی بکنیم 
مامان یک فرشته
پاسخ
نه اصلا زود نیست چون فشرده کار نمی کنم و روزی دو سه تا کمد و کابینت رو با خیال راحت تمیز میکنم تا این خرده کاری ها تموم بشه اره کلا دقت کردی این وسایل به جای اینکه باعث راحتی ما باشه باعث شده بیشتر احساس شلوغی و دست و پاگیری باهاشون داشته باشیم من به خاطر همین که وسایلم زیاد شده حوصله اسباب کشی ندارم و گرنه قبلا عاشق این بودم که تند و تند خونمون رو عوض کنیم
باران
25 دی 96 13:59
رتجب به سوالت که تو وبم پرسیده بودی من همزمان با پایان نامه چهار واحد هم دارم وترم اخر هستم  تو دوره ارشد شما مجازی تا سقف شش واحد با پایان نامه داشته باشی البته پیام دانشگاه ما  اینجوریه بقیه دانشگاها  رو نمیدونم 
مامان یک فرشته
پاسخ
سو تفاهم نشه چون که نشنیده بودم چرسیدم ان شاالله موفق باشی
خاله ریزه
26 دی 96 10:44
سلام دوست خوبممحبت کار خیلی خوبی میکنی که اطرافتو از اشیای اضافی خالی میکنی. منم موافق این کارم.  امیدوارم هزینه سفرتون جور بشه و عید رو هر جایی که دوست داری باشی.محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم اولش برات سخته هرچند اون وسیله رو استفاده نکنی اما بعدش واقعا احساس راحتی میکنی.خیلی از وسایل غیر قابل استفاده بار منفی دارن توی خونه
خاله ریزه
26 دی 96 10:45
راستی خسته نباشیزبانمحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
متشکرررررررمچشمکچشمکچشمکمحبتمحبت
الهه
26 دی 96 16:36
سلام اجی خوبی خسته نباشی بابت کارها اجی ان شاءالله که مثل پارسال بازم‌ میتونی بری سفر اجی حرفاتو قبول دارم اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه عزیزممنون.اره ان شاالله جور بشه دوست ندارم عید اینجا باشم
الهه
28 دی 96 12:57
سلام اجی خوبی خدایی نکرده نشد هم تونستی مشهد برو اجی راش دوره ولی ارزش زیارت اقا رو داره محبت
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله قسمت بشهمحبت
الهه
29 دی 96 9:39
سلام اجی خوبی ۱ بهمن اپم اجی تونستی بهم سر بزن میدونم سرت شلوغه اجی منظورم اینکه هر وقت وقتت ازاد شد بهم سر بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه چشم الهه جان
marzi
3 بهمن 96 15:53
سلام بانوی فعال. خوبی؟ چه زود خونه تکونی رو شروع کردی. خوشبحالت دم عید راحتی. من که حالا حالاها جو نوروز و عید منو نمیگیره و حوصله خونه تکونی ندارم. ببینم تا اسفند چطور میشه. امسال حتی قصد خرید لباس و کیف و کفش هم ندارم. میخوام بجاش پولهامو جمع کنم و چیزهای ضروری تر بخرم. آرام
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون عزیزمبغل من معمولا هر سال همین موقع ها شروع میکنم اولا چون هیچ کمکی از جانب همسر ندارم  و عملا تنهایی باید کار کنم ترجیح میدم که اروم اروم باشه که خسته نشم و اینکه عاشق خونه تکونی هستم تو هم شروع کن وقتی میبینی همه افتادن به تمیز کردن در حالیکه تو خونت برق میزنه خیلی حس خوبی داره منم امسال خریدی نمیکنم خریدم هم معمولا از مهر هر چی ببینم خوبه برای عید میگیرم که  اون موقع نخام مجبوری چیزی بخرم ولی اینکه دنبال خرید های ضروری تر و بهتری بهت افرین میگم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
21 بهمن 96 10:02
سلام خونه تکونی رو زود شروع نکردین؟؟ اره واقعا راست میگین باید خونه خلوت باشهآرام
مامان یک فرشته
پاسخ
نه اصلا زود نیست اینجوری دغدغه کمتری داری برای تموم کردنش...خیلی خوبه امتحان کنید حتما اره خلوت ذهن ادم رو اروم میکنه