پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

پرواز یک فرشته

به خانه برمیگردیم

1396/7/29 10:15
416 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از تقریبا دو ماه فردا یا پس فردا برمیگردیم به خونه..خیلی دلم برا خونمون تنگ شده.طلا باید گرفت دهن کسی رو که گفته هیچ جا خونه خودت نمیشه

خلاصه یکی دو روزی تو راه هستیم تا برسیم

تجربه خوبی بود با یکی از همکاران همسر اینجا دوست شدیم و رفت و امد داشتیم فوق العاده بودن از همه نظر خیلی خیلی باهاشون احساس نزدیکی میکردیم خیلی بیرون رفتیم و کلی ما رو شرمنده کردن.هر چی که درست میکردن برای ما میاوردن و به معنای واقعی کلمه انسانیت رو ما اینجا از همه دیدیم

چند تا کلمه ترکی هم یاد گرفتمچشمک

*مادربزرگ پدری تهران برای عمل قلب بستری هست و امروزو فردا عمل خواهد شد خیلی دوستش دارم امیدوارم عملش به سلامتی تموم بشه و دوباره برگرده به خونش

و اینکه دیگه خبری نیست یک کوچولو هم از خواب دخترم بگم(دلم نمیاد ننویسمش)با تلفن داشت با مامانم صجبت میکرد و میگفت مامانی من یا داداشی دارم یا ابجی هنوز معلوم نیست. من هم میگفتم اخه این چیه به مامانی میگی فکر میکنه خبریه ولی میدونستم که خبری نیست.خلاصه اینکه لبخند پت و پهنی در خواب زدیم.

*پی نوشت:هیچ خبری نیست و نخواهد بود و این صرفا یک خواب هست فقط دلم میخاست حداقل برای یک نفر تعریفش کنم همین

روزگار به کامتون دوستان

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
30 مهر 96 16:55
سلام اجی خوبی ان شاءالله که سلامت برگردی اجی خداروشکر که بهت خوش گذشته در مورد خوابت هم اجی دخترت یه چیزی میدونه اون حرفو زده اجی ان شاءالله که زودی نی نی دار بشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون ان شاالله همه به خواست دلشون برسن
شینا
30 مهر 96 22:50
امیدوارم دیگه غم نبینی دوست عزیزم، خدا به دلت صبر بده، ممنون از بابت رمز، با لحظه لحظه های غمت قلبم فشرده شد و اشک از چشمانم جاری، خدا بر سر در بهشت شفاعت فرشته کوچولوت رو روزیت کنه الهی، الهی به زودی بیای و از سبز شدن دامنت برامون بنویسی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.ان شاالله شما هم به خواست دلت برسی.ممنون که خوندی و ببخش که باعث ناراحتیت شد
باران
1 آبان 96 11:42
عزیزم ایشالا خوابت تعبیر بشه ویه داداشی یا ابجی برا فرشته کوچولت بیاری
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون باران جان
خاله ریزه
3 آبان 96 9:28
سلام عزیزم. خوبی؟؟ بسلامتی که برگشتین. امیدوارم خوابت تعبیر خیلیییی خوبی داشته باشه .. عزیز دلم اون دنیا هم به فکر مامانشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون خوبم.ان شاالله روبراه شده باشی.بله برگگشتیم خداروشکر...ممنون عزیز دلممحبتمحبتمحبتمحبت