پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

رویش دوباره

1396/6/27 17:07
406 بازدید
اشتراک گذاری

جایی که هستیم یک خونه یک طبقه هست که همکفش پارکینگ و حیاط داره و برای ما که تا حالا خونه حیاط دار نداشتیم یعنی بهشت.....اما از اونجایی که معمولا توی این مهمانسرا کسی نمیاد باغچه ای داره که رو به خشک شدنه و یک گل داره که تقریبا خشک شده بود و خنچه هاش باز نشده رو به خشکی میرفت .اما از اونجایی که ما عاشق حیاطیم از روزی که اومدم بهش آب دادم و بهش سر زدیم و حالا چند تا عنچه هاش باز شدن و دوباره زندگی رو از سر گرفتن ..خیلی حس خوبی داشت و من کلی عاشقشون شدم ..چند تا از گل ها رو هم کندم اوردم گذاشتم روی میز

گفتم این حال خوب رو باهاتون شریک باشم

و اینکه ان شاالله اگه زندگیهاتون رو به خشکی و پژمردگی میرفت ان شاالله با یک اتفاق خوب مثل این گل دوباره زندگی تو خونهاتون جریان بگیره

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله ریزه
28 شهریور 96 8:22
الهی آمین عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
الهی آمین مخصوصا برای خورشید عزیز
الهه
28 شهریور 96 12:10
سلام اجی خوبی منم خونه حیاط دار دوست دارم اجی خونه خودمونم حیاط داره دستت درد نکنه به گل ها رسیدگی میکنی
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر خوب...خیلی خوش به حالتون...لذت ببر
باران
28 شهریور 96 15:37
اره واقعا خونه حیاط دار یه چیز دیگه اس همیشه خوش باشی گلم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون باران عزیز
اسما
30 شهریور 96 0:26
منم عاشق طبیعتم اما هیچ وقت حوصله رسیدگی به گل ندارم بیشتر شاژد وقتش رو تا حالا یه گل طبیعی هم نگه نداشتم خوبه گل به ادم سرزندگی میده
مامان یک فرشته
پاسخ
سخت که سخته وقت و حوصله زیادی میخاد...با این حال من گلدون زیاد دارم البته از اینجا که برم فکر کنم چیزی ازشون نمونده باشه
دخترخوب
30 شهریور 96 9:05
ممنون که حال خوبتو با ما شریک شدی من عاشق گل و گیاهم اما از وقتی بی خونه شدیم حسش نیس برم به گلدونام برسم😔
مامان یک فرشته
پاسخ
خواهش میکنم عزیز دلم....ان شاالله خونه جدیدت رو پر از گل و گیاه کن
*@*@
30 شهریور 96 22:41
سلام دوست عزیز نظر خصوصی رو دریافت کردی???? انشالله حاجت روا شوید
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بله رسید...مرسی بابت پیشنهادت...از امشب شروع کردم...ان شاالله به حق این شب های عزیز شما هم به حاجت دلت برسی
خاله ریزه
3 مهر 96 15:34
عزیزم کم پیدایی
مامان یک فرشته
پاسخ
فدای مهربونیت خاله جون..چند روز اینترنت نداشتم بعدش هم اومدیم مسافرت..می نویسممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتبوس
مادربالفعل
3 مهر 96 19:55
الهی الهی آمین
مامان یک فرشته
پاسخ
الهی امین ..ان شاالله برای شما و فاطمه عزیز هم این اتفاق بیفته
شکوفه
10 مهر 96 13:59
سلام دوسه ساعته کل وبلاگت خوندم.خیای ناراحت شدم.خدابهت صبربده.عزیزم اگرمایل بودی تویه پست اشنایی خودت وشوهرت بگو.واینکه دکترهادخترت جواب کرده بودندیا اینکه یهویی حالش بدشد
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم...مرسی از این که وقت گذاشتی و خوندی...ممنون بابت همدردیت....توی پست های رنج نامه همه رو نوشتم اگه خواستی بگو رمز بدم
خورشید
11 مهر 96 18:15
کجایی عزیزم نگرانتم خوبی
مامان یک فرشته
پاسخ
معذرت میخام خورشید عزیز..چند روزی اینترنت نداشتم و بعد هم سفر...ممنون که توی این همه مشغولیات به فکر منم هستی
مرضيه
12 مهر 96 9:55
چه جالب من چند مطلبي از وب شما رو خونده بودم اما نشده بود كامنت بذارم، درست مثل خودت خدا روح فرشته كوچيكتو در كنار حضرت رقيه محشور كنه. انشالله هيچوقت ديگه غم نبيني و لبخند مهمون خونه دلت باشه هميشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جون...مطمینا شما میدونی که چی گذشته و میگذره برمن...چون از نزدیک حال و روز مامانت رو دیدی...ان شاالله خدا خواهرت رو رحمت کنه
مرضیه
12 مهر 96 10:01
عزیزم رمزمو برات فرستادم، نمیدونم ارسال شد یا نه چون تایید نداد، اگه نگرفتی بهم بگو.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرضیه جان.بله رسید ممنون بابت اعتمادت
marzi
14 مهر 96 10:38
سلام خانمی. چه حس و حال خوبی. الهی همیشه حالتون خوب باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جان ..می دونم که عاشق طبیعتی  امیدوارم که حال دل شما هم خوب باشه...چند وقت نبودی؟
marzi
27 مهر 96 16:17
عه تو هم میدونی من عاشق گل و گیاه و طبیعتم چه خبرا ؟ بعضی نظراتم نیست. نمیدونم ثبت نشدن یا شما تایید نکردی؟! رمزم که ندارم اره دیر به دیر میام وبلاگ. وقتی هم میام هر بار یه وبلاگی میخونم. حوصله ام نمیکشه مثل قدیما. نمیدونم چم شده. خیلی بیحالم
مامان یک فرشته
پاسخ
بعله...ما وبلاگتون رو میخونیم ها..حالا گاهی نمیشه نظر داد ولی میخونمت... من همه نظراتت رو تایید میکنم..فکر کنم چون توی هر پست نظر میدی همون جا تایید میشه و یه همین خاطر پیداشون نمیکنی میام برات رمز میزارم..قدیما یادمه هر روز مینوشتیمحبت