پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرواز یک فرشته

هفته گذشته

1396/6/25 11:15

پنج شنبه هفته گذشته بود که راه افتادیم اول رفتیم ارومیه یکسری کار انجام دادیم بعدش جمعه ظهر حرکت به سوی تهران و بعد از اون شمال شرق کشور جمعه شب رو توی قزوین توی چادر خوابیدیم که چون هوا سرد بود مجبور شدیم نصف شب بیدار بشیم و حرکت کنیم.شنبه ظهر بود که رسیدیم خیلی خسته بودیم مخصوصا اینکه خواب خوبی هم  نداشتیم....خلاصه چند روزی در جوار خانواده بودیم .سه شنبه شب هم عروسی بود که خوب بود ولی تفاوت فاحشی بود که کاملا مشخص بود و تمام خانواده عروس نشسته بودن و از جاشون بلند نمیشدن.....پدر عروس یک ماشین تویوتا کادو داد و پدر داماد دو میلیون پول.....

همش در طول عروسی هم داماد مواظب بود کسی عکس نگیره و عروس پوشیده باشه...عروسی که من میدونم که مسافرت های خارجیش همش با تاپ و شلوارک بوده و......

پدر عروس موقع عقد گریه کرد و اصلا راضی به این ازدواج نبود و این دختر عمه تنها دخترش بود و به هم خیلی وابسته وو رابطه پدر و دختری قشنگی داشتن

با همه اینها امیدوارم خوشبخت بشن

چهارشنبه شب هم راه افتادیم همسر تهران کار داشت بین راه کمی خوابیدیم و دوباره صبح زود حرکت کردیم.تا ظهر تهران بودیم و ظهر از تهران خارج شدیم چقدر جاده تهران کرج شلوغ بود...ناهار هم توی یک رستوران خوردیم و شب حدود ده بود رسیدیم تبریز رفتیم ائل گلی و شب رو اونجا خوابیدیم..فردا صبح هم راه افتادیم به سمت خوی توی جاده هم صبحانه املت خوردیم با نون سنگک خیلی چسبید جای همگی خالی و ظهر بود که رسیدیم خوی

به نظر من مردمان ترک خیلی سر زنده هستن و اهل کار و تلاش و تفریح و کاملا این رو میشه حس کرد

روز و روزگارتون خوش دوستان

اگر کامنتها دیر تایید میشه به خاطر یک سری تغییرات نی نی وبلاگ هست که تایید کامنت ها رو با گوشی سخت کرده.به بزرگی خودتون ببخشید دوستان

خاله ریزه
چقد مسافت طی کردین . واقعا خسته نباشین. امیدوارم عروس و داماد خوشبخت بشن . خوشحالم به خودتم خوش گذشته.
مامان یک فرشته
اره خاله عزیز بالای ۳۰۰۰ کیلومتر رفت و برگشت میشد.چقدر هم که جاده ها شلوغ بود....اره خدا رو شکر خیلی خوب بود.مخصوصا اینکه بابام ارومتر شده بود عمه ها باهاش صحبت کرده بودن و این خیلی خوشحالم کرد
الهه
سلام‌اجی خوبی خداروشکر که بهت خوش گذشته اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی
سلام .ممنون عزیزم.ان شاالله همه مسافرها به سلامت برگردن این هفته اخری
الهام
عزیزم سلااااام چقد خوب که اومدین شهرما. شاید شهرمون برا شما کوچیک باشه ها ولی هوای اینجا عالیه برا ریه هاتون خوبهببخشید من خیلی وقته اینجا سر نزدم نتونستم کمکی بکنم. چقد خوبه میزبان هستیم مهمونامون هم راضین خدایا شکرت حرفاتون هم درمورد مردم ترک نظر لطفتونه شما خودت خوبی که خوبی میبینی گلمممم خوش بگذره بهتون. الهی که حاله دل خودت و همسرت خوب باشه..
مامان یک فرشته
مرسی عزیز دلم .خیلی مهمون نوازید...بله بهتر از هواش میوه ها و خیارهایی داره که ما تو عمرمون نخورده بودیم ..واقعا مزه خود میوه هست..خوش به حالتون ممنون دوست مهربونم
الهه
سلام اجی خوبی ۲۷ و ۲۸ شهریور اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
سلام الهه جان .چشم
marzi
همیشه به سفر خب عروس چطور انتخابش کرد؟؟ شاید،اخلاقهای همسرش رو پذیرفت وگرنه مجبور که نبود
مامان یک فرشته
نمیدونم همه هم واقعا نمیدون چیجوری قبولش کرده.