پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مستقر شدیم

1396/6/13 19:45
431 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای هست که در شهر جدید زندگی میکنیم تجربه متفاوتی هست فقط شهرش کمی کوچیکه ولی تا دلتون بخاد خیار و گوجه محلی اصل خوردیم و تخمه افتابگردان اون هم از گلش....باقلواهای خوشمزه ای هم داره و ما عاشقش شدیم فقط خیلی شیرینه

هفته دیگه سه چهار روزی میرم ولایت من برای عروسی همون دخترعمه ای که گفتم

اما اتفاق خیلی بدی که افتاد اینه که لپ تاپ مون ناگهان خراب شده و برنامه ای که همسر یک سال براش زحمت کشیده بود و نوشته بود پرید و مهم تر از اون تمام فیلم و عکسهای دخترم که به جونم بند بود...خدایا دیگه اینو چرا ازم گرفتی.....شاید بشه ریکاوری کرد شاید هم نه

و اینکه یک چیزایی مشکوکه به محض روشن شدنش بهتون خبر میدم

پی نوشت:در این اوضاع بل بشو دانشگاه ها من هیچ رشته ای قبول نشدم حتی دانشگاه ازاد....روانشناسی امتحان داده بودم و هر درسی تقریبا ده پونزده درصد زده بودم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهه
13 شهریور 96 22:41
سلام اجی خوبی خداروشکر داره بهت خوش میگذره اجی ان شاءالله همیشه شاد باشی اجی عروسی هم خوش بگذره اجی در مورد لپ تاب حتما حکمتی هست ان شاءالله خیره
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان .اره خداروشکر خوبه خدا کنه بشه ریکاوری کرد فعلا اینجا امکانات نداریم
خورشید
13 شهریور 96 23:17
امیدوارم اون مورد مشکوک بارداریت باشه و با گفتنش خوشحالم ون کنی
مامان یک فرشته
پاسخ
فقط یک رابطه مشکوک بود...ممنون عزیزم
فروشگاه دایانا
14 شهریور 96 13:05
فدای سرت که قبول نشدی. دوباره بخون برای سال آینده. چرا آزاد. انشالله سراسری قبول شی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیز دلم...فقط برای سرگرمی میخاستم برم وگرنه دیگه از ما که گذشته... ممنون که وقت میزاری و بهمون سر میزنی
خاله ریزه
15 شهریور 96 14:53
بسلامتی که جابجا شدین. نوش جونت هر چی که خوردی بابت لپ تاپ هم ناراحت شدم کاشکی یه بک آپ ازشون نگه میداشتی یه جایی کنجکاوم کردی ایشالا هر چی هست خیره واقعا چرا قبول نشدی؟!! الان که دانشگاها این همه ظرفیت خالی دارن
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی خاله عزیزمحبت  اره همش میگفتم توی یک فلش یا هارد بریزم که اینطوری شد میخاستم برم ظاهرشون کنم..خدا کنه برگرده میام برات میگم نمیدونم فقط میدونم امسال شاهکار کرده دانشگاه ازاد ظرفیت ارشد و دکتری رو کم کرده ...فکر کن ظرفیت دکتری  یک چهارم شده
باران
16 شهریور 96 1:40
به سلامتی عزیزم اینم یه تجربه اس
مامان یک فرشته
پاسخ
اره یک تجربه جدید و متفاوته.
خاله ریزه
16 شهریور 96 11:27
عزیزم امیدوارم که اون مسئله به خیریت باشه. تو دلم آشوب شد برات .. خدایاااااااا ای خدای مهربون ...
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیز دلم...مرسی مهربون
اسما
17 شهریور 96 14:46
به خاطر لب تاب ناراحت شدم کاش یه جای دیگه ذخیره میکردی مورد مشکوک چیه؟دانشگاه ازاد ثبت نام نکردی؟برای دکتری بود یا ارشد؟
مامان یک فرشته
پاسخ
خودم هم خیلی داغون شدم خدا کنه بشه برگردوند.تنها چیزایی که دلم بهشون خوش بود....اره دانشگاه ازاد..ارشد
دخترخوب
18 شهریور 96 2:02
سلام خوبی؟ اون مورد مشکوک چی بود؟نگران شدم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .ممنون.
الهه
19 شهریور 96 16:18
سلام اجی خوبی چی بگم ان شاءالله زودی دلت شاد بشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مادربالفعل
22 شهریور 96 12:31
نترس میشه برش گردوند ولی هی نگاه نکنی هی غصه بخوری
مامان یک فرشته
پاسخ
خدارو شکر برگردوند.همسر میگفت ممکنه همش برنگرده ولی برگشت
الهام
26 شهریور 96 1:51
عزیزدلم حدا خیلی حواسش بهت هست که همه ی یادگاری ها برگشته چقد خانومی آخه شما. از حرفات و لحنت مشخصه خانم با وقاری هستی سلامت باشی.منم امسال کنکور شرکت کرده بودم بیست هزار آوردم خخخ البته دانشجوی دانشگاه آزادم کنکور تجربی داده بودم از دست شهریه خلاص بشم که نشدفدای سرت سال بعد هم شرکت کن.
مامان یک فرشته
پاسخ
بله خدا رو شکر که برگشت....عزیز دلم خانومی و مهربونی از خودت هست که من رو اینجوری میبینی.....ان شاالله شما هم سال بود وقت زیاده.موفق باشیمحبتمحبت