پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

داریم میریم

1396/6/5 16:44
294 بازدید
اشتراک گذاری

فردا راهی خوی و ارومیه میشیم در شمال غرب کشور به مدت یکماه

فکر کنم اونجا باید همش مهمون داری کنم کلی ابراز دوستی کردن...اه

با اینکه میدونن من همه وی دارم از اینجا میبرم ومشخص نیست خونه ای که بهمون میدن چی داره چی نداره باز هم....

همه چی دارم میبرم از جمله رختخواب لباس و انواع ظرف و ظروف و برنج بگیر تا انواع شوینده ها و رب و اب غوره و خیلی چیزای دیگه

اصلا حال روحی خوبی ندارم مخصوصا اینکه در این جور مواقع همسر هم مزید بر علت میشن و بیشتر اعصاب منو تحریک میکنن

کاش مردای زندگیمون یاد بگیرن بیشتر هوای دل نازکمون رو داشته باشن

دیروز برای کاری رفته بودم بیرون و دوست نداشتم برگردم خونه سه چهار ساعتی بیرون بودم تا جایی که همسر زنگ زد که کجایی با وجود قهر بودن..ولی با تمام وجود دلم میخاست جایی بود که میرفتم و برنمیگشتم

کاش وقتی رفتیم دیگه به این شهر برنگردیم

در اولین فرصت بعد از مستقر شدن میام پیشتون دوستان

دوستون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فروشگاه دایانا
5 شهریور 96 17:12
امیدوارم شهر جدید براتون آرامش بیاره به همراهش و بتونید این دوران سخت رو پشت سر بگذارید و به سوی آینده برید
مامان یک فرشته
پاسخ
متشکرم از ارزوهای قشنگتون
الهه
5 شهریور 96 19:36
سلام اجی خوبی ان شاءالله که به سلامت بری و بهت خوش بگذره و یه خونه خوب هم قسمت تون بشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه عزیز.خداروشکر خونه خوبی دادن
مادربالفعل
7 شهریور 96 11:36
سلام عزیز سفر به سلامت
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامان عزیز....ممنونم
خاله ریزه
9 شهریور 96 13:20
سفر خوبی داشته باشین. مردا اخلاقای خاص خودشون رو دارن متاسفانه. امیدوارم همه چی خوب و مرتب پیش بره. راستی مهمونات کیا هستن؟
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.به خیر گذشت خداروشکر و صلح و صفا برقرار شد خانواده شوهرعصبانی