پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دل

1396/5/22 11:31
324 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای اینکه تقریبا بیست روزی هست من و همسر همدیگه رو ندیدیم دیشب بهش پیام دادم "اقای همسر دلت برا زن و زندگی تنگ نشده؟"

و جواب داد دیگه دلی برام نمونده ..دل و قلبم  خیلی وقته رفته زیر خاک

راست میگه ما قلبمون احساسمون و تمام جسم و روحمون رو دو ساله خاک کردیم 

پی نوشت:این روزا خیلی انرژی های مثبت و خوبی از همه  و از جمله دوستای مجازی دریافت میکنم ممنون دوستان

دیشب خواب دیدم یکی از اشنایان دور داره میره مکه...دخترش داشت بهم میگفت به مامان گفتم برات دعا کنه هر کسی رو هم که میخاد بره مکه میگم برات دعا کنه و من تو بغلش گریم گرفت...این خانم خودش بچه نداره و میانسال هستش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهه
22 مرداد 96 15:34
سلام اجی خوبی ان شاءالله خدا یه نی نی یه دونه نه دوقلو بده بهت اجی بعد بیان از سر و کولت بالا برن اونقدری که وقت نکنی بیای وبتو ببینی اجی بله واسه خدا کاری نداره اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از اینکه رویاهای شیرینی ترسیم میکنی...خیلی قشنگ بود
خورشید
22 مرداد 96 16:51
الو
مامان یک فرشته
پاسخ
جانم ...بفرمایید.....خورشید جان توی این موقعیت و با این حجم درد جسمی من اصلا توقع کامنت گذاشتن رو ازت ندارم مواظب خودت باش
نیلارز
23 مرداد 96 2:20
لطفا نظر قبلی رو تایید نکنید
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون .ولی ما که همدیگه رو نمیشناسیم چطور اعتماد کردید؟
خاله ریزه
23 مرداد 96 9:29
عزیززززم
مادربالفعل
23 مرداد 96 10:35
به نظر میاد اشتباه باشه دو طرف باید هم کفو باشن
مامان یک فرشته
پاسخ
بله...ان شاالله که این طور نشه
پری
24 مرداد 96 12:42
دوباره دل هر دوتون می ثپه ... به عشق .. انشاالله ..
مامان یک فرشته
پاسخ
امیدوارم اون روز خیلی دیر نباشه
اسما
24 مرداد 96 22:48
سخته وقتی ادم به اخر میرسه اما باز زندگی جریان داره باید بری باهاس نری هم تو رو میبره خوب دقت کنی بتز کسایی هستند که نبود تو اذیتشون میکنه پدر خواهر برادر مادر وس ترجیح میدی بمونی
مامان یک فرشته
پاسخ
دقیقا ...گاهی دیگه خودت مهم نیستی باید به خاطر بقیه مبارزه کنی....شاید من نگرانی و دلواپسیم در مورد دخترم تموم شده باشه اما پدر و مادرامون هنوز نگرانن
دخترخوب
30 مرداد 96 23:04
کاش درمان رو جدی تر پیش میگرفتید...ناامیدی معادل کفره
مامان یک فرشته
پاسخ
بعد از اون قضیه اصفهان که نمیدونم توی وبلاگم خوندی یا نه. خیلی شکستم تصمیم گرفتم دیگه درموردش حرف نزنم تا وقتی که خود همسر بگه و بخواد.....حالا همچنان زبونم بسته است و انگار اصلا نمیخاد به کلامی در این مورد باز بشه...التماس دعا
marzi
31 مرداد 96 23:00
چرا بیست روز همسرتو ندیدی؟؟ رفته سفر؟ من خیلی وقته نیومدم وبلاگت خبر ندارم.ان شالله بزودی حاجت روا بشید.
مامان یک فرشته
پاسخ
اره بیست روزی همسرم نبود غرب کشور کار داشت.الان برگشته ولی چون کارش یک ماهی طول میکشه این دفعه منم باهاش میرم ممنون عزیزم
باران
1 شهریور 96 11:29
ازخدا میخوام دل همسرت دوباره شاد بشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم
محمدهادی
22 آذر 96 17:29
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928. شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.الان به نظر شما میشه از روی یک کامنت مطمئن شد؟ اون هم توی این اوضاع مطمئنا با ازدواج شما به مشکلات مالی بیشتری دچار میشوید