پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

همه چیز از همه جا

1396/5/20 14:22
412 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برگشتم از سفر اما همسری نیست..چند روزی هم هست که دوباره رفته ارومیه و به من هم میگه کارات رو کن شاید مجبور باشیم یک ماهی اونجا بمونیم تا کارهاش ردیف بشن.یکم سخته اینجور....تا ببینیم چی پیش میاد

در کنار خانواده هم خوب بود دایم من و خواهر بازار بودیم..

دختر عمه ای دارم که وضع مالی خیلی خوبی دارن یعنی میشه گفت عالی خودش هم موقعیتش خیلی خوبه دانشجوی دکتری است  و کلی املاک به نام خودش هست تک دختر ..حالا خواستگاری داره که وضع مالی چندانی نداره و از همه نظر پایین تر از دختر عمه هست...حتی از نظر مذهب..دختر عمه فکر نکنم بدونه روسری چیه و خانواده اقای خواستگار مذهبی

شهریور عروسی این دختر عمه هست در عرض یکی دوماه داره از خواستگار تبدیل به همسر میشه..ان شاالله که خوشبخت بشن.

اولین نوه عمو و اولین دختر دختر عمو وقتی من اونجا بودم به دنیا اومد..دوست نداشتم برم دیدنش و خاطراتی برام تکرار بشه و حسرتی در دلم زنده بشه..این شد که نرفتم جالب اینجا بود که زن عمو  از من درباره چگونگی  زایمانم سوال میکرد

نمیدونم من فکر میکنم که همه نگاهشون به منه وقتی بچه ای میبینم یا واقعا همین طوره...خدا کنه لااقل این طور نباشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
20 مرداد 96 15:09
سلام اجی خوبی خوش اومدی اجی ان شاءالله که کار همسرت هم درست میشه اجی یکی دو ماه کم نیست به نظرت واسه عروسی اجی باید هم دیگرو خوب بشناسن برن بیرون هر جا برن تا خوب بشناسن هم رو اجی ان شاءالله خوشبخت بشن کار خوبی کردی نرفتی دیدن بچه اجی شاید اگه میرفتی اذیت میشدی اما کار خوبی کردی
مامان یک فرشته
پاسخ
اره نظر ما هم همینه که خیلی داره عجله ای میشه...هر چی خدا بخواد
پری
21 مرداد 96 11:26
عزیزم ... فدای دلت ...
مامان یک فرشته
پاسخ
پری عزیزم........محبت
خاله ریزه
21 مرداد 96 15:18
ان شا الله به زودی شرایط کاری همسرت همونجوری میشه که خودتون میخوایین. در مورد زن عموت هم جای تاسف داره که متوجه نیست چی داره میگه. کاملا رفتارت طبیعیه هر کسی دیگه ای هم باشه مثل خودت میشه حالش. امیدوارم خدا حال دلتو بزودی خوب کنه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست مهربون وخوبم..ان شاالله حال دل شما هم همیشه همیشه خوب باشهمحبتمحبتمحبت