پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

25 تیرماه

1396/4/25 11:43
290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنجمین سالروز تولد دخترک اسمانی من هست و سومین تولدی که نیست.....

نمی دونم کی دوباره قراره ببینمت نزدیکه اون روز یا دور ولی قلب من دیگه تحمل نداره دخترم

دیشب سه بار خوابت رو دیدم چقدر دلبری میکردی اولین خواب داشتی به بابایی میگفتی بابا چرا از اداره میای خونه دست نمیدی توی خواب داشتم برای این همه دلبریت غش میکردم از خواب پریدم و گریه کردم و دوباره خوابیدم و دوباره و سه باره خوابت رو دیدم ..مرسی عزیزم که به خوابم میای کاش تو خواب بدونم دیگه نیستی تل محکم بغلت کنم تلافی این دو سال و چند ماه رو جبران کنم اما دلتنگیم زیادتر از این حرفاست.....

امروز نمی تونم بیام پیشت مامان اما پنج شنبه میام و کیک تولدت رو میارم.....

تولدت مبارک دختر پنج ساله من...کاش میتونستم برات ارزوی صد ساله شدن رو کنم بعد از این جمله

***روزی که به دنیا اومد هم یکشنبه بود مثل امسال

***امروز دوازدهمین سالگرد ازدواجمون هست

***ما برگشتیم از سفر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه
25 تیر 96 13:01
سلام‌اجی خوبی تولد دخترت و سالگرد ازدواجت رو هم تبریک میگم اجی نمیدونم‌ چی بگم خدا بهت صبر بده‌ اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست عزیز
خاله ریزه
25 تیر 96 15:43
تولدش با یه دنیا اندوه از صمیم قلبم مبارک باشه عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
متشکرم عزیزم...الهی دخترت رو خدا برات نگه داره
اسما
26 تیر 96 1:30
تولدش مبارک غم اخرت باشه عزیزم روز تولدش و سالگرد پیوندتون یکی بود؟
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون....اره عزیرم یکی هست هر دو 25 تیر
marzi
26 تیر 96 10:27
خیلی غم انگیزه یادآوری خاطرات گذشته. امیدوارم خدا دلت رو شاد کنه.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم....چند روزه خیلی به فکرتم
marzi
27 تیر 96 1:21
چطور به فکر من افتادی؟ ان شالله خیر باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله
باران
27 تیر 96 10:32
سالگرد ازدواجت مبارک امیدوارم تو روز تولد دخترت خدا یه دختر نازه دیگه برات بفرسته رسیدن به خیر
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون باران جان...ان شاالله قسمت خودت
مادر بالفعل
31 تیر 96 16:59
خیلی ناراحت کننده است ....شماچرا دست دست می کنید برای بچه دار شدن ؟ بابا برید پیگیر باشید صبر ما هم حدی داره ها!
مامان یک فرشته
پاسخ
نمیدونم خودم هم نمیدونم چرا؟ کاش تواناییش رو داشتم بجنگم برای بچه داشتن