پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

در غیاب او

1396/4/11 13:06
269 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی همسر ماموریت بود و من تنها بودم مواقعی که نیست من میرم خیابون گردی البته دو روزی رو هم رفتم خونه مادرشوهر که کلی کار کردیم البته برای خودم

اب غوره درست کردیم مربا البالو و شربت بگیر تا سبزی برای خورشت..چون اونجا خونشون ویلایی هست راحت تر میشه اینکارها رو انجام داد.از حق نگذریم مادرشوهر خیلی مهمون نوازن و خوب بود..

 

​کل خانواده همسر کمر بستن تا برادر کوچکتر رو راضی به ازدواج کنن.برادرشوهر الان 34 سالشه اما اصلا راضی نمیشه و میگه با این حقوق از پس اداره زندگی برنمیام.ان شاالله که همسر خوبی نصیبش بشه و صد البته جاری خوبی برای ما چشمک....چون فوق العاده پسر خوبیه

الان اگر از اون مسافرت عروسی پسرعمه بگذریم که یک روز در کنار خانواده بودم چهار ماهه نرفتم و دایم همگی میپرسن چرا نمیای و من دلیلی ندارم

راستی کلاس زبان همچنان پابرجاست و قراره هر جلسه یک نفر استند اپ کمدی داشته باشه...چند نفری اومدن جالب بود منم هم متنم امادست فقط کمی استرس چاشنیشه.وقتی رفتم و برگزار کردم میام متنش رو به فارسی میگم

**این روزها همسر خیلی درگیر یک پروژه ای هست منتظرم این پروژه به مراحلی برسه تا بتونم دوباره باهاش درباره بچه صحبت کنم . چون الان به کل حواسش جای دیگه ای است.خدایا تواناییش رو بهم بده.

چون بهم ثابت شده که اگه چیزی میخام باید براش پافشاری کنم بد قضیه اینجاست که من مغرورم و اهل خواهش و تمنا نیستم 

روزگار بروفق مرادتون دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله ریزه
11 تیر 96 14:55
خدا رو شکر که خانواده همسر خوبی داری آفرین چقد کارای خوب خوب کردی کلاس زبانتم خوب کاری میکنی که ادامه میدی بازم آفربین در مورد بچه یه چیزی بگم؟؟ الهی که دامنت سبز بشه به زودی عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیز دلم....حتما بگو منتظرم
الهه
11 تیر 96 17:16
سلام اجی خوبی خداروشکر که بهت خوش گذشته کنار خانواده همسرت اجی ان شاءالله که برادرشوهرت هم زودی ازدواج کنه و تو هم صاحب جاری خوب بشی اجی ان شاءالله که پروژه همسرت هم به خوبی انجام میشه و راحت در مورد نی نی حرف میزنی باهاش اجی جدی هم باهاش حرف بزن اجی ان شاءالله که استند اپت هم به خوبی انجام میدی اجی استرس هم نداشته باش اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه مهربون
مادر بالفعل
11 تیر 96 18:31
سلام من منتظر کارای هنریت هستما! منم خونه یمادرشوهرم از این کارا رو انجام میدم اونام خیلی مهمون نوازن
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.خدا رو شکر که خوبن ..حتما میزارم به زودی
خورشید
13 تیر 96 21:47
الان مادر شوهر من حیاط نداره،منم مربا ندارم،شربت هم سبزی هم باید درست کنم که نکرده ام اون وقت سزاوار بیای دل من را آب کنی
مامان یک فرشته
پاسخ
ای جان....همه اینا قابل شما رو نداره ادرس بده بفرستم در خونه تحویل بگیر بجاش هم من ازت دمپختک ماش میگیرم...معامله خوبیه؟
ساعت نیک
17 تیر 96 17:27
زبان رو ادامه بده. امیدوارم به زودی همه چیز همان طور شود که آرزو داری. آفرین
مامان یک فرشته
پاسخ
مچکرم