پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

الگوی مهربونی

1394/7/8 16:22
590 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من با اون قلب مهربون و کوچیکش الگویی بود بزرگ برای من .این رو از روی محبت مادری نمیگم قسم میخورم که محبتش اصلا زمینی نبود اصلا یاد نگرفته بود هر چی بود و بود اسمونی بود از وقتی که رفته تازه منم یاد گرفتم مهربون باشم

بعد از سی سال زندگی تازه اطراف خودم چند تا از دوستای قدیمی و جدید اوردم و هر از گاهی بهشون زنگ میزنم و کلی شاد میشم

تازه یاد گرفتم تشکر کنم اونم خالصانه و از ته دل.بعد از شش ماه از رفتن دخترم به یکی از اون پرستارای مهربون  که فقط یکی دو بار دیدمیش ولی اون محبت رو در حق ما تموم کرد زنگ زدم و کلی سپاس گزاری کردم همه و همه این عاشقانه عشق ورزیدن رو از یک کودک دوسال و نیم یاد گرفتم.

دخترم ممنونم ازت اگه ما برات کاری نکردیم ولی تو به ما درس زندگی دادی فرشته آسمونی من
 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ثمره
9 مهر 94 1:19
سلام مامان مهربون، روح دختر گلتون شادویادش گرامی،تسلیت میگم، خدایا هیچ مادری غم فرزندشو نبینه، تمام نوشته هاتونو خوندم بغض بزرگی گلومو فشرد،ای خدا به تمام مادران مهربونی که داغ فرزندی دیدن صبربده... عزیزم فرشته ی قشنگت الان آروم وبدون درد داره تو بهشت زندگی میکنه،پس شما هم آروم باشید ،بخدا اون الان راحت تره،مگه نمیگفتید تو بیمارستان چقدر اذیت میشد ،ان شالله یه فرشته ی زیبا قسمتت میشه، وقتی خدا هدیه ویا فرزندی به ما میده این یه امانت دست ما انسانها است،پس یه روزی خدا این امانت از ما میگیره،گاهی اوقات زود وگاهی اوقات دیرتر این اتفاق میوفته، دوست عزیز مواظب خودت باش، ببخشید پرحرفی کردم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرسی ثمره عزیزم.نوشته هات باعث دلگرمی و ارامش برای من بود مرسی که همدردی کردی و ممنون از همراهیت دوست گلم