پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

صرفا جهت عوض کردن حال و احوال خودم و دوستانم

1396/3/10 11:16
230 بازدید
اشتراک گذاری

از توی یکی از پیج های اینیستا یک دکوپاژ پیدا کردم که خیلی زیبا بود مراحل کار رو هم گفته بود به زودی میام با کارهای دکوپازم(ایکون از خود متشکر)

واینکه این چند روز چند تا کیف دوختم و هنوز هم ادامه داره دوخت و دوز..عکساش رو هم به زودی میزارم

***از اینکه میبینم خوانندهای وبلاگم با خوندن مطالبش ناراحت میشن من ناراحت میشم...امروزه اینقدر هممون مشکل دارم که سخته بخایم مشکلات بقیه رو هم بدوش بکشیم

****دوستتون دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه
10 خرداد 96 15:09
سلام اجی خوبی به سلامتی اجی خسته نباشی ماشالله یه پا کدبانو شدی اجی ^_^
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه....نه دیگه در این حد
لیلا
10 خرداد 96 21:59
سلام شما نویسنده وبلاگ دیگه ای هم هستین؟ آخه این عکس درباره وبلاگ رو فکر میکردم عکس دخترتونه. الان تو وبلاگ دیگه ای دیدم! برام عجیب بود
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.اره عزیزم اون وبلاگ روزانه های دخترم بود قبل از رفتنش..البته به خاطر اینکه خیلی از آشناها اونجا رو میخوندن از بیماریش چیزی نمینوشتم و بعد از رفتنش هم چیزی ننوشتم و نقل مکان کردم به خاطر شناخته نشدن
باران
11 خرداد 96 0:26
خوش به حالت من اصلا از این سلیقه ها ندارم
مامان یک فرشته
پاسخ
امتحان کن حتما خوشت میاد.خانوم ها کلا ذاتا هنری هستند.برا روحیه هم خیلی خوبه
خاله ریزه
16 خرداد 96 9:20
چه خوب که مشغولیت به این خوبی داری .. آفرین. حتما نمونه کاراتو بذار تا ببینیم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون.به زودی میزارم
marzi
17 خرداد 96 12:13
چه عاااالی. خسته نباشی و خدا قوت. ما منتظر عکس هنرمندیهات هستیم
مامان یک فرشته
پاسخ
مچکرم....تموم شده فقط حال عکس گرفتن و اپلودشون نیست که اونم به زودی ان شاالله
ستاره
18 خرداد 96 19:16
سلام عزیزم .. نماز و روزههات قبول حق .. وای من بخدا دیگه اصن وقت نکردم بیام پست های رمز دارت رو بخونم سیستم که روشن میکنم دیگه دخترم نمیزاره من کاری انجام بدم کلافه میکنه .. الان اومدم اادرس وبت رو بردارم هرزگاهی از تو گوشی بیام انشاالله به حق این ماه مبارک بهترین ها همیشه برات پیش بیاد عزیزم ..
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون ستاره جان...خدا دخترت رو برات نگه داره.....از شما هم قبول باشه....ممنون که به ما سر می زنید