پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اغاز یک پایان

1394/4/21 12:29
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت فکر نمی کردم روزی چنین وبلاگی بسازم برای فرشته ایی که فقط دو سال و هشت ماه مهمون زمین بود حتی روزی که فهمیدم کلیه های نازنینش قرار نیست خیلی باهاش همراه باشن.همون زمان هم من به تنها چیزی که فکر میکردم خوب شدنش بود ولی زهی خیال باطل

حالا من و موندم و دردی که جگرمون رو می سوزونه من باید این هفته سه سالگیش رو جشن میگرفتم ولی ...

الان باید برم سرخاکش

خدایا کمی صبر فقط کمی این که چیز زیادی نیست......

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

عـــاطفهـ):
21 تیر 94 13:01
السا
21 تیر 94 18:21
سلام وبلاگ قشنگی دارید. من یه وبلاگ باز کردم به اسم مسابقات. اگه خواستید بیاید و تو مسابقات شرکت کنید جوایز خوبی داره.
مامان هستیا
23 تیر 94 11:27
عزیزم خیلی ناراحت شدم خیلییییییییییییییییییییییی خدا بهتون صبر بده فرشته کوچولوتون الآن پیش خداست
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم.برای دل بیقرارم دعا کن
مامان منصوره
29 تیر 94 13:17
عزیزم نمیدونم چی بگم خیلی ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم امیدوارم که هیچ وقت غم نبینی
mahtab
31 مرداد 94 15:58
خدا بهتون صبر بده اجرتون با حضرت زینب سلام الله علیها
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
فاطمه
10 بهمن 94 13:41
ان شالله که خدا بهتون صبر بده.خیلی سخته.ان الله یکی دیگه خدا بهتون بده سالم و صالح
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون فاطمه جان
ستاره
25 فروردین 95 0:22
خیلی خیلی متاثر شدم .عزیزم حتما خداوند فرشته دیگه ای برات میفرسته او مهربان و سمیع است .میبیند و اجابت میکنه . اشکهام داره میریزه. ما حکمت او را درک نمیکنیم اما حتما انچه اراده کرده برایت خیر است. دعا میکنم اروم و ارومتر بشی و دلت شاد و تسلیم حق. انشالله .
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست گلم ببخشید اگه ناراحتتون کردمان شاالله همیشه شاد باشین
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
10 تیر 95 11:44
خدا بهت صبر بده عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست گلم.صبر واژه غریبی شده انگار برای ما
یه مادر
10 تیر 95 13:12
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم اشکام سرازیر شد .بغض سنگینی گلومو گرفته ..... واقعا نمیدونم چی بگم ... قربون خدا و حکمتش برم . هیچ کس درد یه مادر که دختر کوچولوشو از دس داده نمیفهمه میدونم . ... برات از خدای مهربون برای آرامش دلت که یه تیکشو فرستادی به بهشت صبر آرزو میکنم ..... یه چیزهائی هست توی زندگی انسان که مجبوره در مقابلش تسلیم بشه ..و مرگ یکی از سخت ترین اونهاست و وقتی جگر سوز میشه که برای عزیزترین کسانمون اتفاق بیفته و ما فقط مجبور به تحملش باشیم ... از خدای مهربون میخام داغ هیچ فرزندی رو به دل پدر و مادرش نذاره ..خدایا دعای همه ی مادرها رو بشنو ......... عزیزم میخاستم آدرس وبلاگمو بذارم ولی ترسیدم مطالبی رو ازش بخونی و داغ دلت رو تازه کنم .ببخشید گلم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست مهربونم.ببخشید که ناراحتت کردم. منم همیشه از خدا میخام هیچ پدر و مادری رو با داغ و بیماری فرزندش امتحان نکنه که آخر همه غم های دنیاست ممنون که هوای دلم رو داشتی ولی حتی اگه تو دنیای مجازی نخونم دنیای واقعی بیرون رو چه کنم؟؟؟
مریمی
12 مهر 95 11:34
بمیرم برای دلت که بیقرارشه. خدا بهت صبر بده .. باور کن نفسم بند اومد از خوندن وبلاگت
مامان یک فرشته
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم.ممنون...ببخشید شرمنده ناراحت شدید
سارا
22 آذر 95 10:08
الهیییی بمیرم .خداصبر بده بهتون
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیززززززززم